تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش مسی را گروگان گرفت! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه تروریستی تکفیری داعش در اقدامی عجیب، دو سال قبل کودک سه ساله عراقی را به جرم اینکه پدرش نام او را همانند ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا "لیونل مسی" گذاشته بود، از خانواده‌اش می‌رباید و به مدت دو سال این کودک را به اسارت می‌برد.

داعشی‌ها خانواده این کودک را مجبور کرده‌اند نام او را تغییر دهند؛ حالا "مسی" پنج سال دارد و از دست تکفیری‌های داعش رها شده است، او همراه مادر و خواهرش در اردوگاه پناهندگان دهوک در کردستان عراق زندگی می‌کند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش مسی را گروگان گرفت! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..