تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 سرباز آمریکایی در افغانستان کشته شدند

کد خبر: ۵۲۱۰۹۰

۸۹۶  بازدید

پنتاگون بدون اعلام جزئیات گفته که 2 سرباز دیگر آمریکایی در افغانستان کشته شده‌اند و ادعا کرده که این 2 در حال نبرد با داعش بوده‌اند.

خبرگزاری فارس: پنتاگون بدون اعلام جزئیات، از کشته شدن 2 سرباز خود در افغانستان خبر داد.

پنتاگون به ذکر این نکته بسنده کرده که این 2 سرباز در حین نبرد با داعش کشته شده‌اند. از زمان، نحوه و مکان دقیق کشته شدن این 2 سرباز هنوز خبری در دست نیست.

آمریکایی‌ها سال 2001 به بهانه انتقام کشتگان 11 سپتامبر به افغانستان حمله کردند و نظامیانش هنوز هم در این کشور حضور دارند.

بر اسا آمار موجود آمریکایی‌ها از آن سال تاکنون، حدود 2400 نفر تلفات داده‌اند؛ آمار به روز شده‌ای از تعدد شهروندان افغان کشته شده در این سال‌ها در دست نیست ولی ناظر حقوق‌بشر سازمان ملل تا پایان سال 2014 میلادی گزارش می‌داد و اعلام کرده بود که مجموعاً 35 هزار و 617 شهروند افغان از آغاز حمله آمریکایی‌ها، کشته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 سرباز آمریکایی در افغانستان کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..