تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌ام‌و سری 5 با پیشرانه‌های هیبرید، دیزل 4 توربو و بنزینی توئین‌توربو معرفی شد

از سال ۲۰۱۸، برای خودروهای سری 5 بی‌ام‌وسه پیشرانه‌ی جدید شامل موتور پلاگین هیبرید، دیزلی با ۴ توربوشارژ و بنزینی ۴.۴ لیتری  قابل سفارش خواهد بود.

سری 5 بعد از سری 3، پرفروش‌ترین محصول در سبد بی‌ام‌و محسوب می‌شود. از سال ۱۹۷۲ تاکنون، ۷ نسل سری ۵ معرفی شده‌اند و مدل اخیر، چند ماه پیش برای عرضه در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. این خودرو با دو تیپ بدنه‌ی سدان چهاردر و تورینگ (استیشن) تولید می‌شود و حالا با سه پیشرانه‌ی مدرن برای مدل ۲۰۱۸ قابل سفارش خواهد بود. در کلاس سدان‌های لوکس، سری ۵ پرفروش‌ترین خودروی جهان در سال‌های اخیر بوده است و پیشرانه‌های جدید، مسلما تأثیر مثبتی بر افزایش فروش آن خواهد داشت.

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018

 پرقدرت‌ترین مدل‌های سری ۵ در تاریخ بی‌ام‌و، قرار است با آپشن‌های فنی M پاور همراه شود. این نسخه با کد M550i شناخته می‌شود و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری به همراه خواهد داشت. به لطف استفاده از ۲ توربوشارژر، قدرت ۴۶۲ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود و گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر نیز از دور موتور ۱۸۰۰ دور بر دقیقه در اختیار راننده خواهد بود. میانگین مصرف سوخت این مدل تنها ۸.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است، درحالی‌که ظرف ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن، محدود به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. ضمن اینکه فناوری دو دیفرانسیل هوشمند بی‌ام‌و موسوم به xDrive در این مدل نیز وجود خواهد داشت.

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018

سری ۵ با پیشرانه‌ی دیزل در آمریکا و انگلستان طرفداران زیادی دارد و حالا با قدرتمندترین نسخه‌ی دیزلی تاریخ بی‌ام‌و عرضه خواهد شد که پرقدرت‌ترین موتور دیزلی ۶ سیلندر دنیا هم محسوب می‌شود. این خودرو با کد M550d برای اولین‌بار از ۴ توربوشارژر بهره می‌برد که قدرت پیشرانه‌ی ۳ لیتری را به ۴۰۰ اسب بخار در دور موتور ۴۴۰۰ دور بر دقیقه خواهد رساند. گشتاور ۷۶۰ نیوتن‌متر نیز از دور موتور ۲۰۰۰ دور بر دقیقه تولید خواهد شد تا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴.۴ ثانیه و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت حاصل شود. مصرف سوخت این مدل از ۵.۴ تا ۶.۶ لیتر گازوئیل استاندارد اروپا در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. فناوری xDrive در این مدل هم قابل سفارش خواهد بود.

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018

سرمایه‌گذاری سنگین بی‌ام‌و در بخش پیشرانه‌های هیبرید و تمام برقی، در سیستم پلاگین هیبرید سری 5 جدید با کد 530e به ثمر رسیده است. این پیشرانه نه‌تنها عملکرد اسپرت و هیجان‌انگیز بی‌ام‌و را ارائه می‌کند، بلکه با مصرف سوخت پایین و تولید ناچیز مونواکسید کربن همراه است. موتور الکتریکی، ۱۱۳ اسب بخار (معادل ۸۳ کیلو وات) قدرت دارد که با گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر عمل می‌کند. از سویی دیگر، پیشرانه‌ی بنزینی با ۲ لیتر حجم، قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. درعمل، مجموع قدرت 530 پلاگین هیبرید، ۲۵۲ اسب بخار خواهد بود که با گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۶.۲ ثانیه را با نهایت سرعت ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت فراهم می‌کند. جعبه‌دنده‌ی این مدل متفاوت از دیگر مدل‌ها، از نوع ۸ سرعته‌ی اتوماتیک خواهد بود.

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018

مدل پلاگین هیبرید سری 5، با فناوری iPerformance ارائه می‌شود که علاوه بر کنترل دقیق سیستم چهارچرخ محرک، مدیریت مصرف انرژی در این خودرو را به عهده خواهد داشت. موتور برقی 530e در جلو قرار دارد؛ اما روی دیفرانسیل عقب عمل می‌کند و با شارژ کامل، انرژی لازم برای حرکت بدون بنزین خودرو تا ۵۰ کیلومتر را فراهم خواهد کرد. در این حالت رسیدن به سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز ممکن خواهد بود. میانگین مصرف سوخت این خودرو ۱.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است که پس از شارژ کامل باتری‌ها تا ۶۵۰ کیلومتر دوام خواهد داشت.

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018

هر دو تیپ بدنه‌ی سدان و تورینگ در سری 5، با سه پیشرانه‌ی مدرن بی‌ام‌و قابل سفارش خواهند بود و در حالت تورینگ، حدود ۰.۲ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو اضافه می‌شود. سیستم تعلیق و فنربندی ساخت M پاور همراه با کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ این برند برای سری ۵ قابل انتخاب است، ضمن اینکه کیت بدنه‌ی آیرودینامیک‌ M، شامل سپرهای اسپرت، اگزوزهای تقویت‌شده و آینه‌ بغل‌های اختصاصی برای آن وجود دارد. نسل جدید لاستیک‌های پایلوت میشلن روی رینگ‌های اسپرت ۱۹ اینچ این خودرو قابل سفارش خواهد بود که در جلو ۲۴۵ میلی‌متر و در عقب ۲۷۵ میلی‌متر پهنا خواهد داشت.

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018

قیمت نهایی سری ۵ با پیشرانه‌های جدید، هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که آستانه‌ی قیمت ۹۵ هزار دلار به همراه داشته باشد و با آپشن‌های کامل، تا ۱۲۰ هزار دلار فروخته شود.
در پایان این مطلب، بیننده‌ی تیزر رسمی معرفی بی‌ام‌و سری 5 با بدنه‌ی تورینگ باشید.

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018 بی‌ام‌و سری 5 bmw 5 series M power 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌ام‌و سری 5 با پیشرانه‌های هیبرید، دیزل 4 توربو و بنزینی توئین‌توربو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..