تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار دکتر هاشمی با آیت الله سیستانی

وزیر بهداشت در حاشیه سفر خود به کشور عراق با مرجع تقلید این کشور دیدار کرد.در نشست مشترک دکتر هاشمی و آیت الله سیستانی گزارشی از اقدامات وزارت بهداشت ارائه شد.

وزیر بهداشت در آخرین مرحله از سفر سه روزه خود به عراق و زیارت عتبات عالیات در کربلا و نجف، ظهر امروز با آیت الله سیستانی دیدار کرد.

دکتر سید حسن هاشمی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام دکتر حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان، گزارشی از اقدامات دولت خصوصا در حوزه سلامت به ایشان ارایه کرد.

بنابر اعلام وبدا، در این دیدار حضرت آیت الله سیستانی ضمن تقدیر از عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ، خدمات ارائه شده به مردم و محرومین در ایران را شایسته تقدیر دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار دکتر هاشمی با آیت الله سیستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..