تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکولوکِ(Echo Look) آمازون، در مورد لباستان نظر میدهد

آمازون به تازگی از دستگاه جدیدی که از الکسا بهره میبرد رونمایی کرد. شاید باور کردن کاربرد این دستگاه برای شما سخت باشد: یک دوربین اندازه گیری دقیق که در مورد لباس شما قضاوت میکند و در مورد آن نظر میدهد! با ترنجی همراه باشید.

در واقع این محصول یک بلندگوی هوشمند اکو است که به آن دوربین افزوده شده و قابلیت اندازه گیری عمق و محو کردن پس زمینه را دارد. شما میتوانید با استفاده از دوربین از خودتون عکس قدّی بگیرید تا بعدا آن را مشاهده کنید و یا از الکسا بخواهید که فیلم کوتاهی ضبط کند.

ولی یک ویژگی دیگر هم در این دستگاه وجود دارد: “چک کردن استایل” (Style Check) با استفاده از ” الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین” و ” مشاوره از متخصصان مد” بین دو لباس شما، بهترین را انتخاب میکند. انتخاب های صورت گرفته توسط دستگاه بر اساس اندازه ، سبک و مد روز صورت میگیرد و قرار است که این تصمیمات با گذر زمان هوشمندتر شوند.

شما بر اساس لباس های روزانه ای که میپوشید پیشنهاداتی را دریافت خواهید کرد. همچنین دستگاه برای پیدا کردن برند ها و سبک های متفاوت به شما کمک میکند. البته تمام چیزهایی که الکسا قبلا قادر به انجام آنها بود که شامل هزاران مهارت گوناگون میشود هم درون Echo Look قرار دارد.

Echo Look در حال حاضر تنها با داشتن دعوت نامه در دسترس است که یادآور نحوه‎ی عرضه‎ی اولین بلندگوی اکو میباشد. این دستگاه ۱۹۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا بنظر شما کاربردی خواهد بود؟

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکولوکِ(Echo Look) آمازون، در مورد لباستان نظر میدهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..