تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفان بشار اسد: حمله هوایی اسرائیل علیه انبار سلاح ایران در سوریه بود

ساعت24-وزیر اطلاعات اسراییل به رویترز گفته نتانیاهو به مقامات نظامی اسراییل دستور داده هرجا ردی از قاچاق تسلیحات ایرانی به لبنان دریافت کردند، سریعا وارد عمل شوند.

 خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مخالف حکومت سوریه مدعی شده که جنگنده های اسراییلی به یک انبار حاوی تسلیحات ارسالی ایران به گروه حزب الله لبنان در حومه فرودگاه دمشق حمله هوایی انجام داده و این انبار را منهدم کرده است.

این خبرگزاری سخنان " ایزرائیل کاتز" وزیر اطلاعات اسراییل را بازتاب داده که گفته است این اقدام با سیاست رژیم تل آویو برای جلوگیری از قاچاق تسلیحات ایرانی برای گروه حزب‌الله لبنان از طریق سوریه انطباق دارد.

به گفته این مقام اسراییلی که برای دیداری به آمریکا سفر کرده است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به نیروهای نظامی این رژیم دستور داده هر زمان که اطلاعاتی مبنی بر قاچاق تسلیحات ایرانی از طریق سوریه به لبنان دریافت کردند، سریعا وارد عمل شوند.

منابع رسمی دولت سوریه هنوز درباره انفجار حومه فرودگاه دمشق اظهار نظر نکرده اند.

این چندمین حمله هوایی اسراییل به سوریه در هفته ها و ماه های گذشته محسوب می شود.

تصویر منتشر شده از انفجار بامداد پنج شنبه در حومه فرودگاه دمشق

فوری: حمله هوایی اسراییل به حومه فرودگاه دمشق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفان بشار اسد: حمله هوایی اسرائیل علیه انبار سلاح ایران در سوریه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..