تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار ادعاهای ضد ایرانی بحرین

به گزارش افکارنیوز،

وزیر کشور بحرین جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم کرد.

وزیر کشور بحرین در نشست وزیرای کشور، دفاع و امور خارجه شورای همکاری خلیج فارس با تکرار ادعاهای منامه علیه تهران، مدعی شد که ایران در کشورهای عربی مداخله می‌کند و دلیل اینکه تلاش برای حل بحران‌های منطقه به نتیجه‌ای نمی‌رسد، دخالت‌های ایران است.

راشد بن عبدالله آل خلیفه در سخنرانی خود طی نشست پنجشنبه (امروز) شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان مدعی شد: با تهدیدهای خطرناکی از طرف ایران مواجهه هستیم که همکاری [کشورهای شورای همکاری خلیج فارس] برای مقابله با این تهدیدها را ضروری می‌نمایاند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار ادعاهای ضد ایرانی بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..