تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان ستاره فوتبال برزیل با بادکش و حجامت (عکس)

درمان ستاره فوتبال برزیل با بادکش و حجامت (عکس)

به گزارش ایران ناز ستاره برزیلی تیم مشهور و مطرح بارسلونا که در جام جهانی پیشین از ناحیه کمر مصدوم شده بود ،هنوز هم برای درمان کمردرد خود و کاستن از التهاب آن به کارهای درمانی میپردازد . تازه ترین روشی که نیمار جهت بهبود وضعیت کمر خود انجام میدهد ، استفاده از بادکش کردن و حجامت است .

ستاره برزیلی بارسلونا به شیوه درمانی «حجامت بادکش» روی آورده است.نیمار برای درمان کمر دردهای خود از شیوه خاصی استفاده می کند، شیوه ای که در یک سال اخیر به شدت میان ورزشکاران رایج شده است؛ «حجامت بادکش».

به گزارش ایران ناز ، نیمار چند روزی است که مدام حجامت بادکش انجام می دهد تا از دردهای همیشگی کمر خود رهایی یابد. این نوع شیوه درمانی به نیمار کمک می کند تا از التهاب رهایی یابد.

درمان ستاره فوتبال برزیل با بادکش و حجامت (عکس)

نیمار خود را آماده می کند تا در دیدار با اسپانیول در ترکیب بارسلونا به میدان برود.

درمان ستاره فوتبال برزیل با بادکش و حجامت (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان ستاره فوتبال برزیل با بادکش و حجامت (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..