تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه مفهومی بسیار زیبا از آیفون ۸

نمونه مفهومی بسیار زیبا از آیفون ۸

فناوری اطلاعات > سخت افزار - هرچند این روزها تأیید شده است که دو دوربین پشت آیفون 8 زیر هم قرار می‌گیرند، اما «سی بی اس دیزاین» نمونه مفهومی را منتشر کرده است که آن را متفاوت نشان می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، سال‌ها جانی آیو انگلیسی آیفون را طراحی می‌کرد، اما این بار آیفون 8 را به وی نداده‌اند و به همین خاطر طراحی‌های رادیکالی را در فضای مجازی به‌صورت پیشنهادی مشاهده می‌کنیم که با نسل کنونی آیفون متفاوت است.

یکی از این کارها که اخیراً منتشرشده، کاری از گروه سی بی اس دیزاین است که به دیدنش می‌ارزد. (نمونه واقعی ممکن است متفاوت باشد)

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه مفهومی بسیار زیبا از آیفون ۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..