تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری دور بعدی مذاکرات آستانه

به گزارش افکارنیوز،

وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد، دور بعدی مذاکرات صلح سوریه در چهارچوب مذاکرات آستانه قرار است در تاریخ سوم و چهارم ماه می برگزار شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، وزارت خارجه قزاقستان تأکید کرده است که این دور از مذاکرات آستانه در سطح مقامات عالیرتبه کشورها تشکیل می‌شود.

طبق اعلام وزارت خارجه قزاقستان، تمامی کشورهای تضمین‌کننده آتش‌بس در سوریه شرکت در این دور از مذاکرات آستانه را تأیید کرده‌اند.

نخستین دور از مذاکرات آستانه با حضور نمایندگان دولت دمشق و معارضان سوری اواخر ماه ژانویه برگزار شده بود. پس از آن نیز چند دور این مذاکرات تا کنون برگزار شده است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری دور بعدی مذاکرات آستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..