تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین جوجه عقاب طلایی در اسارت متولد شد

نخستین جوجه عقاب طلایی در اسارت متولد شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیردل نوری مسئول مرکز نگهداری حیات وحش پارک چمران کرج اظهار داشت: بعد از تلاش کارکنان این مرکز، کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی موفق به تولید مثل این عقاب‌ها شدیم.

نوری افزود: پرندگان شکاری که در اسارت زندکی می کنند قادر به تولید مثل نخواهند بود و تخم گزاری این جفت عقاب طلایی و تبدیل به جوجه شدن آن اتفاقی نادر است.

وی گفت: با توجه به نظارت‌های دقیقی که بر روی این تخم ها صورت گرفت، کارشناسان تصمیم گرفتند که تخم ها در دستگاه قرار بگیرند و جوجه ها به این شکل متولد شوند که این اتفاق افتاد و در حال حاضر در فضای دیگری که برای این دو جوجه تهیه کردیم نگهداری می شود.

نوری گفت: هدف ما در مرکز نگهداری حیات وحش پارک چمران با حمایت های سازمان پارک ها و فضای سبز کرج تولید مثل از پرندگان شکاری و رها کردن آن ها در طبیعت است که بتوان به افزایش این پرندگان که نسل آن ها در حال انقراض است کمک کنیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین جوجه عقاب طلایی در اسارت متولد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..