تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتاب فرا رسید

زمان دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتاب فرا رسیدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشجویان و طلاب محترمی که در سامانه bon.tibf.ir فرآیند ثبت نام خود را کامل انجام داده اند، از امروز (7 اردیبهشت) می‌توانند به شعب و یا شهرنت های بانک شهر مراجعه و بن کارت ثبت نامی خود را دریافت کنند.


بر اساس این گزارش، دانش آموزان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها که در سامانه bon.tibf.ir فرآیند ثبت نام خود را کامل انجام داده اند، از روز شنبه (9 اردیبهشت) می توانند به شعب و یا شهرنت های بانک شهر مراجعه و بن کارت ثبت نامی خود را دریافت نمایند.


سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهرآفتاب برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان دریافت بن‌کارت نمایشگاه کتاب فرا رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..