تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مددکاران نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند/ بهزیستی به دنبال استفاده از علوم در کاهش آسیب‌ها است

مددکاران نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند/ بهزیستی به دنبال استفاده از علوم در کاهش آسیب‌ها استانوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با نقش مددکاران در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: در بحث آسیب های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد، در زمینه درمان فقط نباید به جنبه پزشکی آن توجه کرد بلکه جنبه دیگری هم دارد.

وی با اشاره به اینکه در آسیب های اجتماعی روح فرد دچار آسیب شده است، گفت: در آسیب های اجتماعی افراد نیاز به ارتقا روحیه دارند زیرا روح، روان و رفتارهای آن‌ها دچار آسیب شده است، بنابراین با پدیده‌های چندوجهی و رویکردهای تلفیقی می توان آسیب های اجتماعی را کنترل، مهار و کاهش داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه اگر ما یک باز تعریف از نقش مددکاری اجتماعی داشته باشیم، می توانیم از مددکاران در جهت کمک به افراد استفاده کنیم، تصریح کرد: باید مواردی که در علوم مددکاری اجتماعی و علوم پایه مورد غفلت قرار گرفته را  مجدد احیا و زمینه ارایه خدمات تخصصی را در جامعه به منظور کاهش های آسیب های اجتماعی و کنترل آن‌ها فراهم کنیم تا رشد روز افزونی که جامعه در آسیب های اجتماعی با آن مواجه است را مهار و کنترل کنیم.

محسنی بندپی تاکید کرد: سازمان بهزیستی که متولی امور مددکاری اجتماعی است توجه و رویکرد ویژه در رابطه با به کارگیری علوم در کاهش آسیب ها دارد و آن را در استراتژی کار خود قرار داده است.

وی افزود: مددکاران می توانند در کاهش اعتیاد، طلاق و نابرابری و افزایش سرمایه‌های اجتماعی، انسجام اجتماعی و شکوفایی و همبستگی اجتماعی نقش آفرینی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مددکاران نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند/ بهزیستی به دنبال استفاده از علوم در کاهش آسیب‌ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..