تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته

کد خبر: ۵۲۰۸۹۴

۲۱  بازدید

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
 
" سرهنگ علیرضا قدمی"در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
 
وی افزود، به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است
 
رئیس پلیس راه مازندران ،تصریح کرد: در محور کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ازاین محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 6 تردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روز روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های 7 و 8 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است .
 
رئیس پلیس راه مازندران، همچنین اظهار داشت: در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد .
 
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..