تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر شکنجه گر به دست قانون سپرده شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مادر شکنجه گر اهل " هیوستون " ایالت تگزاس آمریکا که به علت شکنجه بیرحمانه فرزندش توسط پلیس بازداشت شده بود ممکن است به زندان محکوم شود. " جمیله پیترکین "  23 ساله، برای گرفتن انتقام از شوهرش با قراردادن یک کیسه پلاستیکی روی سر پسر یک ساله شان و آتش زدن این کیسه پلاستیکی تلاش کرد تا وی را شکنجه کند. وی همچنین فیلمی را که از این شکنجه بیرحمانه اش تهیه کرده بود برای شوهرش ارسال کرد. در این ویدئو صدای این زن شنیده می شود که از پسر یک ساله بیگناهش می خواهد که به پدرش بگوید که مادرش با یک فندک دستانش را سوزانده است.  مادر شکنجه گر به دست قانون سپرده شد + تصاویر مادر شکنجه گر به دست قانون سپرده شد + تصاویر

بنا به گفته عمه این پسر، وی یک ویدئو که در آن "جمیله " به صورت پسرش سیلی می زند و فندکی را در دست پسر خردسال قرار داده دریافت کرده است. این مادر بیرحم که موقتا با وثیقه 12 هزار یورویی آزاد شده است ممکن است در دادگاه نهایی به اتهام کودک آزاری به زندان محکوم شود. 

گفتنی است؛ عمه این پسر خردسال علت این شکنجه های بیرحمانه مادر این زن را، آشنایی اخیر برادرش با یک دختر جوان دانسته است.

مادر شکنجه گر به دست قانون سپرده شد + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر شکنجه گر به دست قانون سپرده شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..