تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباترین تم ها برای تلگرام دسکتاپ +دانلود و آموزش تغییر پوسته

استفاده طولانی مدت با پوسته ساده این نرم افزار معمولا پس از مدتی خسته کننده میشود. در نتیجه برای تنوع اگر بتوان تغییری در آن داد موجب حتی بالا رفتن بهره وری در کار میشود.

در کنار نسخه گوشی این پیام رسان ، نسخه دسکتاپ آن نیز کاربردی فروان در بین کاربران دارد.

پس از آنکه مدتی پیش این شرکت از اولین نسخه نهایی (1.0) دسکتاپ تلگرام رونمایی کرد ، اندکی بعد امکان تغییر پوسته یا Theme را نیز ارائه کرد. 

برای دسترسی به پوسته های  تلگرام  میتوانید به کانال رسمی تم های آن به آدرس @themes  یا https://t.me/themes مراجعه کنید.

 روش تغییر پوسته  بسیار ساده است . برای این کار تنها باید روی پوسته مخصوص دسکتاپ کلیک کرده  و پس از مشاهده پیش نمایش تم مورد نظر  گزینه Applay this theme  را انتخاب کنید.

برای بازگردان پوسته به حالت اول نیز تنها کافی است به قسمت تنظیمات یا settings تلگرام رفته و روی گزینه use default color theme کلیک کنید.

  نکته : با گزینه های بعدی میتوانید  تغییرات حرفه ای تری در پوسته بدهید به ترتیب ، عکس پس زمینه دلخواه بگذارید ، فراخوانی پوسته از یک فایل داخل رایانه و ویرایش پوسته را انجام دهید.

 در ادامه تعدادی از  زیباترین و پرطرفدار ترین پوسته های تلگرام را میتوانید دانلود کنید. 

گزارش از محمد حسین حاجی

انتهای پیام/

 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباترین تم ها برای تلگرام دسکتاپ +دانلود و آموزش تغییر پوسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..