تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سبک، به اندازه توان یک مورچه» یعنی چه؟

کد خبر: ۵۲۰۳۱۸

۱۰۴  بازدید

هر چقدر کیفیت یک تبلیغ که به صورت عکس تهیه شده است، بالا بوده و از شگردهای مدرن و به‌روز عکسبرداری در آن استفاده شود، آن تبلیغ بدون داشتن یک نکته خلاقانه، کارایی چندانی نداشته و تأثیر قابل توجهی را بر مخاطبان خود به دنبال نخواهد داشت.

وب‌سایت شنبه:  هر چقدر کیفیت یک تبلیغ که به صورت عکس تهیه شده است، بالا بوده و از شگردهای مدرن و به‌روز عکسبرداری در آن استفاده شود، آن تبلیغ بدون داشتن یک نکته خلاقانه، کارایی چندانی نداشته و تأثیر قابل توجهی را بر مخاطبان خود به دنبال نخواهد داشت. با توجه به این مسئله، در اینجا به تشریح یکی از تبلیغات خلاقانه نوشابه پپسی می‌پردازیم که در قالب یک تصویر ارائه شده است. این تصویر کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و شفافیت و وضوح آن در درجه بسیار اعلایی ارائه شده است‌ اما در عین حال محتوای این تصویر یک نکته خلاقانه و مهم را در پی دارد.
«سبک، به اندازه توان یک مورچه» یعنی چه؟

در این تصویر مورچه‌ای را می‌بینیم که ‌روی یک شاخه نازک درخت حرکت می‌کند و در حال حمل‌کردن یک نوشابه رژیمی برند پپسی است. عنوان لایت برای بسیاری از مخاطبان این برند یادآور نوشابه‌های سبک و رژیمی است. نکته خلاقانه تبلیغ مذکور، استفاده از کلمه لایت است که در عین حال که به نوشابه‌های رژیمی اشاره دارد، از نظر لغوی به معنای سبک بوده و این معنا در ارتباط با مورچه بیشتر معنادار می‌شود، یعنی نوشابه لایت پپسی به اندازه‌ای سبک است که یک مورچه می‌تواند آن را حمل کند بنابراین با خیال راحت این نوشابه سبک و رژیمی را بنوشید!


از آنجایی که بسیاری از افراد جهان به نوشابه علاقه‌مند هستند و در عین حال از خوردن آن احساس نامطلوبی پیدا می‌کنند و آن را مضر سلامتی خود می‌دانند، این تصویر حس مطلوبی را به مخاطب می‌دهد، به این معنا که دیگر نگران خوردن نوشیدنی‌هایی مانند نوشابه که مضر سلامتی هستند، نبوده و با آسودگی این نوشابه را مصرف کنند. از طرفی تضادی که بین اندازه کوچک مورچه و سایز بزرگ قوطی نوشابه در مقابل آن وجود دارد نیز به خوبی سبک‌بودن این نوشابه را به ذهن مخاطب متبادر می‌کند، یک مورچه به راحتی چنین قوطی بزرگی را حمل می‌کند، پس این حس القا می‌شود که این نوشابه واقعا لایت بوده و مضرات کمتری را نسبت به دیگر نوشابه‌های غیررژیمی خواهد داشت!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سبک، به اندازه توان یک مورچه» یعنی چه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..