تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس پایتخت: راز جنایت سال 92 خیابان مولوی کشف شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: متهمی که در سال 92 با همکاری زن و برادر زنش اقدام به قتل و سوزاندن یکی از اقوام خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اگاهی تهران بزرگ در ساعت چهار و 15 دقیقه ششم اسفند سال 92 وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان ری به کلانتری 116 مولوی اعلام شد؛ با اطفای حریق توسط مأموران آتش نشانی و در بررسی داخل خودرو جسد سوخته متعلق به یک مرد در صندلی عقب خودرو کشف و موضوع به قاضی کشیک دادسرای ناحیه 27 تهران اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
براساس این گزارش به علت شدت سوختگی امکان شناسایی هویت جسد از روی پیکرشناسی وجود نداشت و در بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد که خودرو از نوع پارس و متعلق به جوانی بنام نادر .ش ( 30 ) است که آنرا به صورت قولنامه ای خریده است.
اعضای خانواده نادر در تحقیقات اظهار داشتند که در پنجم اسفند 92 و پس از پایان مراسم عروسی یکی از بستگان، نادر به منزل پسرعمه پدری اش به نام بابک ( 40 ساله ) رفته است.
با توجه به اظهارات خانواده مقتول تحقیقات از بابک در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و وی با تأیید این موضوع که نادر بهمراه آنها و پس از پایان عروسی به خانه شان آمده گفت: مقتول قرار بود که آن شب در خانه ی ما بماند اما حدودا ساعت 2 بامداد فرد ناشناسی با او تماس گرفت و نادر نیز بلافاصله پس از پایان مکالمه تلفنی از خانه رفت و دیگر اطلاعی از او نداشتیم تا اینکه از طریق خانواده اش در جریان مرگش قرار گرفتیم.
در شرایطی که بنابر تحقیقات پلیسی بعمل آمده هیچگونه دلیل و یا انگیزه ای برای قتل نادر بدست نیامده بود بررسی اظهارات اعضای خانواده مقتول و بویژه بابک و خانواده اش به عنوان آخرین نفراتی که با مقتول بودند آغاز شد و سلسله تحقیقات پلیسی از آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
در شرایطی که نادر و همسرش در طول تحقیقات سال های گذشته تأکید بر آن داشتند که به گفته آنها فردی ناشناس با مقتول تماس داشته اما کارآگاهان در بررسی دقیق اظهارات آنها اطمینان پیدا کردند که این زن و شوهر در حال مخفی نمودن واقعیت مرگ نادر هستند؛ برابر هماهنگی با بازپرس پرونده هر 2 نفر آنها در 26 فروردین سالجاری دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

*اعتراف به جنایت
براساس این گزارش در چهارم اردیبهشت ساعت 9 همسر بابک به نام «مریم . ش» ( 35 ساله ) لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت توسط همسرش اعتراف کرد.
مریم گفت: شب حادثه برادرم«قدرت . ش» (45 ساله) به خانه ی ما آمده بود و قصد داشت تا فردای آنروز به شهرستان بازگردد؛ زمانیکه بابک مرتکب جنایت شد او نیز به همسرم کمک کرد تا جسد نادر را از خانه به بیرون ببرند.
با توجه به اعترافات مریم، قدرت نیز بلافاصله دستگیر و پس از انتقال به اداره دهم و مواجه حضوری با خواهرش، اظهارات وی را تأیید کرد.
بابک که پس از مواجه حضوری با همسر و برادرزنش چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقات نداشت، صراحتا به ارتکاب جنایت و کشتن نادر اعتراف کرد.
بابک گفت: پس از بازگشت از مراسم عروسی حدودا ساعت 30 دقیقه بامداد نادر و قدرت داخل اتاق پذیرایی و من و همسرم ، بهمراه پسر 9 ساله مان داخل اتاق خودمان خوابیدیم؛ حدودا ساعت 2 بامداد پسرم مرا از خواب بیدار و خواست تا او را به سرویس بهداشتی ببرم که ناگهان متوجه ی سر و صدای داخل دیگر اتاق خانه شدم.
وی افزود: ابتدا تصور کردم که دزد آمده اما در کمال تعجب با نادر روبرو شدم که در حال سرقت طلاجات همسرم است؛ با وی درگیر شدم و در یک لحظه با طناب او را خفه کردم؛ با کمک برادرزنم مقتول را در صندلی عقب خودرو خودش قرار داده، به خیابان ری منتقل و با بنزین او و خودرو را آتش زدم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، درمورد این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح بدست آمده از متهمان پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و هر سه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس پایتخت: راز جنایت سال 92 خیابان مولوی کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..