تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان فیلم «خانه دیگری» فیلم جدید خود را می‌سازد

کارگردان فیلم «خانه دیگری» فیلم جدید خود را می‌سازدبهنوش صادقی کارگردان فیلم سینمایی «خانه دیگری» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: این روزها بیکار نیستم و فیلم‌نامه‌ای را در دست نگارش دارم به قلم مهنوش صادقی که ترجیح می‌دهم جزئیات آن را به زمان دیگری موکول کنم.

در فیلم «خانه دیگری» بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، لیلا زارع، پژمان بازغی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و (با هنرمندی) ناصر هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم به قلم مهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب‌الله است که در سال‌های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی‌اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی‌ها و ناخوشی‌های این خانواده زندگی حبیب‌الله و دختر و دامادش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:

تهیه‌کننده: عباس اکبری، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، تدوین: مستانه مهاجر، اشکان مهری، موسیقی: جواد هاشمی، مدیا هاشمی، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، مدیر تولید: فرحناز حسینی، صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، عکاس: مهدی دلخواسته، مجری طرح: سیدفخرالدین ملکی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، منشی صحنه: ساناز هرندی، سرمایه‌گذاران: عباس اکبری، سیدفخرالدین ملکی، جمشید قدرتی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان فیلم «خانه دیگری» فیلم جدید خود را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..