تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه میوه هایی سالم و تازه داشته باشیم؟+ فیلم

چگونه میوه هایی سالم و تازه داشته باشیم؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متخصصان علم تغذیه به منظور تامین ویتامین‌، فیبر و آب مورد نیاز روزانه هر فرد، مصرف 3 تا 5 واحد از میوه و سبزیجات مختلف را در طول روز توصیه می ‌کنند. اشکال و رنگ های مختلفی که دنیایی از خواص را در خود جا داده است.

در این بین یکی از معضلات همیشگی نگهداری از این مواد باارزش حفظ طراوت و شادابی آنهاست، میوه‌هایی که در هنگام خرید سالم و خوب به نظر رسیده اما پس از مدت کوتاهی رو به پلاسیده شدن کرده و ظاهر بدی پیدا می‌کنند.

در کنار موارد معمول مثل درجه مناسب یخچال، جداسازی میوه‌های سالم از خراب و استفاده به موقع از هر نوع میوه دیدن ویدئوی زیر نیز در این موضوع خالی از لطف نیست. فیلم زیر را ببینید و از این پس میوه‌های نشان داده شده را با این روش حفظ و نگهداری کنید.


برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه میوه هایی سالم و تازه داشته باشیم؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..