تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی دو هزار کودک اوتیسمی در طرح غربالگری اوتیسم

به گزارش افکارنیوز،

حسین نحوی نژاد گفت: از ابتدای اجرای طرح غربالگری بیماری اوتیسم در سراسر کشور حدود 44 ماه می‌گذرد.

وی افزود: در این مدت کودکان با مشارکت خانواده ها در طرح شرکت داده شده و وضعیت سلامت آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از تعداد کودکان مشارکت کننده در طرح غربالگری اوتیسم اظهارکرد: در این طرح حدود 20 هزار کودک مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد 2 هزار تن از آنها مبتلا به بیماری اوتیسم هستند.

نحوی نژاد با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در رابطه با درصد کودکان مبتلا به اوتیسم در سراسر کشور تصریح کرد: از ابتدای آغاز این طرح، پیش بینی می‌شد که یک درصد از افراد از مجموع تمام افراد مورد بررسی قرار گرفته، مبتلا به اوتیسم باشند.

وی ادامه داد: طرح غربالگری اوتیسم ادامه خواهد داشت و نتیجه اولیه آن طی 2 ماه آینده اعلام خواهد شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در خصوص هزینه‌های خانواده‌ها برای درمان کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم خاطرنشان کرد: با تشخیص به موقع اوتیسم می‌توان تا حدود زیادی از هزینه های اضافی درمان کاست و توصیه ما به خانواده‌ها این است که نسبت به مشارکت کودکان خود در طرح غربالگری اوتیسم همت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی دو هزار کودک اوتیسمی در طرح غربالگری اوتیسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..