تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنوزی‌جلالی شخصیتی جدی و در عین حال لطیف بود

زنوزی‌جلالی شخصیتی جدی و در عین حال لطیف بودبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی قزلی، نویسنده و مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستان ایرانیان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به درگذشت فیروز زنوزی جلالی نویسنده فقید كشور، اظهار كرد: شخصیت مرحوم زنوزی جلالی، بین لطافت و حساسیت حكیمانه و اخلاق نظامی‌ها بود. او تمام این روحیات را هم‌زمان با هم داشت.
 
وی افزود: زنوزی جلالی انسان جدی و منظم و در كنار آن، نویسنده و به همان معنا لطیف و احساساتی بودند. در برخورد ابتدایی از او انسانی جدی و محكم می دیدید و اما پس از كمی هم‌نشینی با ایشان، متوجه می شدید چقدر زلال و صاف هستند.
 
قزلی با بیان اینكه آثار زنوزی جلالی تحت تاثیر دوران جنگ بوده است، عنوان كرد: در آثار دیگر هم، ایشان نگاه فلسفی به ماجراهای دفاع مقدس داشتند. در سال‌های اخیر، اصرار زیادی داشتیم كه خاطرات دوران خدمت و دفاع مقدس و حتی پیش از آن، دوران انقلاب اسلامی را بنویسند، اما ایشان درگیر آثار داستانی و كارهای عقب افتاده شان بودند و اجل مهلت نگارش خاطراتشان را نداد.
 
وی همچنین گفت: مرحوم زنوزی جلالی در داوری جایزه جلال آل احمد و دیگر جشنواره‌ها حضور داشتند و شخصیتی بسیار مسئولیت‌پذیر بودند و به خوبی از پس داوری ها برمی‌آمدند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
 
فیروز زنوزی جلالی، مدتی با بیماری سرطان ریه دست و پنجه نرم می‌كرد كه در نهایت سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنوزی‌جلالی شخصیتی جدی و در عین حال لطیف بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..