تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلکاسر: افراد کمی افتخار بازی کنار مسی را داشته‌اند

کد خبر: ۵۲۰۷۶۹

۳۵۱  بازدید

پاکو آلکاسر پس از پیروزی بارسلونا مقابل اوساسونا به تمجید از اعجوبه آرژانتینی بارسلونا پرداخت.

وبسایت نود: پاکو آلکاسر پس از پیروزی بارسلونا مقابل اوساسونا به تمجید از اعجوبه آرژانتینی بارسلونا پرداخت.

 پاکو آلکاسر که تابستان گذشته به بارسلونا منتقل شد برای نخستین بار موفق شد با لباس این تیم در یک دیدار دو بار گلزنی کند، او که با غیبت نیمار در ۳ دیدار گذشته از ابتدا در ترکیب بارسا به میدان رفته است نمایش های خوبی را ارائه داده است، او پس از دیدار بارسا مقابل اوساسونا در خصوص این دیدار گفت:

البته که گلزنی باعث آسودگی ما می شود، اما همانطور که همیشه گفته ام اینکه چه کسی گل می زند مهم نیست و پیروزی تیم از هر چیزی مهم تر خواهد بود.

در این دیدار علاوه بر آلکاسر، گومز و مسی نیز موفق شدند دو بار برای بارسلونا گلزنی کنند، در ادامه این مهاجم اسپانیایی به تمجید از مسی پرداخت و گفت:

همه ما از توانایی های مسی خبر داریم و می دانیم حضور او چه قابلیت هایی را به تیم اضافه می کند. دیدن بازی او لذت بخش است و در کنار او به میدان رفتن نیز لذتی بزرگتر به همراه دارد. افراد کمی می توانند بگویند با مسی همبازی بوده اند. بنابراین زمانی که این جمله را می گویید احساس ویژه ای خواهید داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلکاسر: افراد کمی افتخار بازی کنار مسی را داشته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..