تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بازیکن استقلال به تساوی مقابل الاهلی

به گزارش افکارنیوز،

علی قربانی در مورد تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال الاهلی امارات، در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حضور پر شور طرفداران، انرژی زیادی به ما داد. بارش شدید باران روی کیفیت کارمان کمی تأثیر گذاشت اما با این حال توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر خلاف جریان بازی گل خوردیم اما بچه‌ها فشار زیادی به حریف وارد کردند و خدا را شکر بالاخره به گل رسیدیم و شرمنده هوادارانی نشدیم که زیر بارش شدید باران و وزش باد دست از تشویق ما برنداشتند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نباید صعود خود را قطعی بدانیم. اگر بخواهیم با خیال راحت به مصاف التعاون برویم، به مشکل می‌خوریم. در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما روی بازی با التعاون است. در ضمن برای ما فرقی ندارد با چه تیمی روبرو شویم چون فقط به پیروزی می‌اندیشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بازیکن استقلال به تساوی مقابل الاهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..