تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه 1396/02/01

امروز محکم به پول هایتان بچسبید زیرا به دلیل نامعلومی امروز دوست دارید هر طور شده هر پولی که دم دستتان بیاید را به آتش بکشید، خواه با خریدن هدیه های گران قیمت و غیر ضروری برای دیگران باشد، خواه با قرض دادن به کسی که می دانید هرگز این پول را به شما پس نخواهد داد! شما باید راه های بهتری برای خرج کردن و یا بهتر بگوییم سرمایه گذاری پول هایتان پیدا کنید. خودتان که بهتر از هر شخص بهتری می دانید برای به دست آوردن هر ریال آن چقدر زحمت کشیده اید! لازم نیست برای نشان دادن علاقه و توجهتان به دیگران حتما برای آنها پول خرج کنید، گاهی در اختیار قرار دادن وقت و انرژیتان می تواند بیش از هر چیز دیگری نشان داده عشق و علاقه تان باشد.

 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به هیچ عنوان روز خوبی برای امضای هر گونه قرارداد و یا خرید و فروش از هر نوع که به فکرتان برسد نیست. حتی اگر برای خرید یک آدامس تا سوپرمارکت سر کوچه تان هم بروید یک دنیا خرید غیر ضروری کرده و یک عالم خرج بیهوده روی دست خودتان می گذارید. پولتان را در جای امنی گذاشته و به هیچ عنوان هم به پس اندازهایی که دارید دست نزنید. حتی بحث بر سر هر معامله ای هم به شما توصیه نمی شود، هرچقدر هم که این معامله خوب به نظر برسد و فکر کنید موقعیت خوبی را دارید از دست می دهید هم به نفعتاناست که بیخیال آن شوید. اگر واقعا قرار باشد شما این کار را انجام دهید فردا هم فرصت انجام آن برایتان فراهم خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

آیا از این که نمی توانید وضعیت فعلیتان را تغییر داده و حداقل به آن چیزی که خودتان می خواهید نزدیک کنید مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که به شما تحمیل شده و علاقه ای به آن ندارید و یا فقط به خاطر تجربه های گذشته چنین طرز تفکری در شما ایجاد شده و حتی کوچک ترین تلاشی برای تغییر آن نمی کنید؟ دیگران شما را تشویق به پذیرش مسئولیت هایی کرده اند که خیلی بیشتر از حد توانتان بوده اند و شما احساس کرده اید موظف به پذیرفتن آنها هستید و حالا هم کار به اینجا کشیده شده است! از این که دیگران ناراحت شوند نترسید، هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی چنین اتفاق بیفتد، پس خیلی راحت به آنها «نه» بگویید!

 فـال روزانـه - Daily Omen

پیش بینی می شود که امروز برای شما یک روز عالی و دلپذیر باشد. شما می توانید با تکیه به آنچه امروز برایتان پیش می آید اعتماد به نفستان را که طی چند هفته گذشته به شدت به چالش کشیده و کاهش یافته بوده است را دوباره بازیابی کنید. شاید با به وجود امدن این شرایط وسوسه شده و تحت تأثیر شور و هیجان ناشی از آن کارهایی انجام دهید که زیاد درست نیستند. بهتر است زیاده روی نکنید و چند روزی صبر کنید تا این حالت روحیتان به وضعیت تعادل و ثبات رسیده و بتوانید نگرش دقیق تری داشته و تصمیمات بهتری بگیرید. فعلا از شور و نشاطی که به دست آورده اید استفاده کرده و از آخر هفته لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen  امروز ممکن است در ارتباط برقرار کردن با دیگران و درک حرف ها و احساسات آنها با مشکلاتی روبرو باشید. انگار یک چیزی مانع شما شده و نمی گذارد آن طوری که باید با آنها در ارتباط باشید. تجبی ندارد اگر با چنین احساس ناخوشایندی در پایان روز دلتان بخواهد به یک جای دور بروید، یک جایی که هیچ کسی شما را نشناسد و بتوانید همه این احساسات نه چندان خوشایند را فراموش کنید. جایی که بعد از یک هفته پرفشار و خسته کننده بتوانید همه مسئولیت ها و کارهای این دنیا را فراموش کرده و راحت باشید. فعلا زمان کافی برای رفتن به جایی دور دست را در اختیار ندارید، اما از آخر هفته برای تنوع بخشیدن به حال و هوایتان بهره ببرید. فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما پر انرژی و بشاش هستید و صورتتان از شادی می درخشد. این تغییر در حال و هوایتان بعد از چند هفته سخت و دلگیر برای شما واقعا خوشایند است. بالاخره برایتان مشخص شده است که تصمیماتی که گرفته بودید بهترین انتخابی بوده اند که می توانستید بکنید. شاید حتی اتفاقی خیلی بهتر از اینها برایتان پیش آمده باشد و فهمیده باشید که بعد از مدت ها بالاخره عاشق شده اید! در هر صورت این اتفاق های خوب باعث شده اند خیلی بهتر و راحت تر از همیشه با دیگران ارتباط برقرار کرده و شادی و انرژی مثبتی که در وجود خود احساس می کنید را با آنها هم شریک شوید. تقسیم کردن شادی هایتان با دیگران نه تنها چیزی از آنها کم نمی کند بلکه باعث بیشتر شدن آنها خواهد شد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه 1396/02/01»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..