تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض صفحه نمایش گلکسی اس۸ پلاس برایتان ۲۵۰ پوند هزینه خواهد داشت

اگر هنوز برای خرید قاب محافظ برای گلکسی اس۸ پلاس قانع نشده‌اید، احتمالاً این خبر نظر شما را عوض می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس۸ پلاس دستگاه خیره کننده‌ای است و نقش صفحه نمایش Infinity را در آن نمی‌توان انکار کرد. با این حال این صفحه نمایش قطعه‌ای گرانبها است پس بهتر است مراقب آن باشید.

هزینه تعویض این صفحه نمایش در مراکز تعمیر مجاز معادل ۲۵۰ پوند (معادل ۱،۰۴۰،۴۷۷ تومان) خواهد بود. یعنی ۲۵% گرانتر نسبت به گلکسی اس۷ اج که هزینه تعویض صفحه آن ۲۰۰ پوند بود.

گلکسی اس8 پلاس و اج7

پس بهتر است که آن را محکم در دست بگیرید یا آن که یک قاب خوب برای آن تهیه کنید. زیرا گاهی گوریلا گلس ۵ هم کافی نخواهد بود. همچنین ممکن است بخواهید که برای بیمه کردن آن نیز هزینه کنید.

اگر قصد خرید گلکسی اس۸ پلاس را دارید برای حفاظت از آن چه فکری کرده‌اید؟

لینک کوتاه:

GSMArena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض صفحه نمایش گلکسی اس۸ پلاس برایتان ۲۵۰ پوند هزینه خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..