تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی کریترز ویندوز ۱۰ موبایل رسماً منتشر شد

بروزرسانی کریترز (Creators) ویندوز ۱۰ موبایل، اگر چه کمی دیر اما بالاخره برای دستگاه‌های پشتیبانی شده منتشر شد. با ترنجی همراه باشید.

به گفته سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر، دونا سرکار(dona sarkar)، این به روز رسانی به صورت مرحله‌ای برای مناطق مختلف در حال عرضه است.

اگر شما از دستگاهی که در لیست زیر نیستند استفاده می کنید، متأسفانه بروزرسانی کریترز را به طور رسمی دریافت نخواهید کرد. شما در بروزرسانی سالگرد (Anniversary) باقی خواهید ماند و البته بروزرسانی‌های امنیتی را تا مدتی دریافت می‌کنید. با این حال اگر اینسایدر هستید می‌توانید با رفتن به شاخه‌ی Release Preview این بروزرسانی را دریافت کنید.

دستگاه‌هایی که واجد شرایط برای بروزرسانی کریترز ویندوز ۱۰ موبایل هستند:

HP Elite x3 Microsoft Lumia 550 Microsoft Lumia 640 Microsoft Lumia 640 XL Microsoft Lumia 650 Microsoft Lumia 950 Microsoft Lumia 950 XL Alcatel IDOL 4s Alcatel OneTouch Fierce XL SoftBank 503LV VAIO Phone Biz MouseComputer MADOSMA Q601 Trinity NuAns NEO

طبق جدیدترین گزارش AdDuplex، دستگاه‌های ذکر شده در بالا ۶۰٫۸% از تمام دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل فعال را تشکیل می‌دهند.

نظر شما درباره این بروزرسانی چیست؟

لینک کوتاه:

Windows Central



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی کریترز ویندوز ۱۰ موبایل رسماً منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..