تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف به مواضع ضد ایرانی وزیر خارجه عربستان واکنش نشان داد

به گزارش افکارنیوز،

عادل الجبیر در یک  کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سرگئی لاوروف مدعی شد: عربستان معتقد است که حزب‌الله لبنان نباید در سوریه حضور داشته باشد. همچنین برای دخالت‌های ایران در منطقه باید محدودیت ایجاد شود. از سویی دیگر وزیرخارجه روسیه گفت: مسکو حزب‌الله لبنان را گروهک تروریستی نمی‌داند و حضور آن در سوریه همانند حضور نیروی هوایی روسیه و نیروهای ایرانی بوده و به درخواست دولت قانونی سوریه است.

وزیر خارجه عربستان در ادامه مدعی شد: عربستان معتقد است که بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه نمی تواند نقش خاصی در آینده سوریه داشته باشد و تنها راه حل بحران سوریه مصوبه 2254 شورای امنیت می باشد.

وی افزود: امیدوارم که بعد از نشست آستانه بتوانیم در سوریه آتش‌بس ایجاد کنیم.

سرگئی لاوروف گفت: براساس توافقنامه آستانه ایران یکی از کشورهای ضامن آتش‌بس در سوریه است و این یک امر بسیار مهم است.

وی افزود: ایران به مصوبه 2254 شورای امنیت پایبند است و در چارچوب گفت‌وگوی آستانه ایران، ترکیه و روسیه ضامنان آتش‌بس در سوریه به شمار می روند و در این مرحله زمانی این یک امر بسیار مهم به شمار می رود، زیرا موضع مشترک مسکو و ریاض نیز هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف به مواضع ضد ایرانی وزیر خارجه عربستان واکنش نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..