تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین نقشه جامع توسعه آموزش در دانشگاه فرهنگیان

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های جدید این دانشگاه اظهار داشت: اجرای نظام مبتنی بر برنامه درسی ملی آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دادیم و در حال بازبینی عناوین رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: بعد از تصویب عناوین رشته‌ها، اقدام به تولید برنامه‌های لازم می‌کنیم و نقشه جامع توسعه آموزش که بر اساس مصوبات آمایش آموزش عالی است، در دستور کار قرار می‌گیرد. این مصوبات به آمایش رشته‌ها و توزیع آن در پردیس‌ها می‌پردازد که فعلا در حال بررسی است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تولید نقشه جامع توسعه آموزش بهترین و کارآمدترین تأثیر را در روند برنامه‌های دانشگاه دارد چرا که مشخص می‌کند چه رشته‌ای در کدام پردیس و بر اساس چه شرایطی ارائه شود.

موسی‌پور اضافه کرد: تهیه این نقشه جزو کارهای اساسی دانشگاه محسوب شده و هر چه از زمان تهیه و اجرای آن بگذرد، دانشگاه متحمل ضرر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع آموزشگران دانشگاه و ساماندهی اعضای هیأت علمی اشاره داشت و گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده بخشنامه‌ای برای تعیین وضعیت مدر‌سان مراکز تربیت معلم صادر شد که از کارهای اصلی آن اجرای این بخشنامه برای اعضای دانشگاه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین نقشه جامع توسعه آموزش در دانشگاه فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..