تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت فضای ابرکامپیوتری با همکاری کشورهای خارجی

وی ادامه داد: در واقع پس از سه سال رایزنی که با کمیته ایتالیایی داشته ایم، این کنگره در کشورمان با حضور کشورهایی از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن و ایران برگزار می‌شود.

دبیر این کنگره افزود: این کنگره از روز دوشنبه میان ایران و کشور ایتالیا برگزار شده و از متخصصان زیادی دعوت به عمل آمده است. از طرفی شرکت‌های صنعتی و صنایع پتروشیمی و غیره در این کنگره حضور دارند.

وی در ادامه گفت: در واقع هدف از این کنگره ایجاد هم‌افزایی در فضای ابرکامپیوتری و حوزه سیستم‌های محاسباتی کلان‌مقیاس و کلان‌داده و حوزه‌های راهبردی علوم و مهندسی کامپیوتر است که گستره وسیعی از علوم و صنایع مختلف وابسته به نتایج تحقیقات و تولیدات این حوزه وابسته است.

دبیر این کنگره اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه این کنگره برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، استقبال خوبی از سوی متخصصین و علاقه‌مندان صورت گرفته است.

میرطاهری در ادامه در خصوص سیستم HPC تصریح کرد: این سیستم زیر مجموعه‌های مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به سیستم‌های ابرکامپیوتری اشاره کرد. در واقع این سیستم‌ها به فضای مناسبی برای انتقال حجم بالای داد‌ه نیاز دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، ما به سمت داده هایی با حجم بالاتر در صنایع مختلف در حال حرکت هستیم و این داده‌ها روزبه روز پیچیده می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت فضای ابرکامپیوتری با همکاری کشورهای خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..