تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به پایان رسید/ تقدیر از برگزیدگان

مسابقات بین المللی قرآن کریم فرصتی برای حرکت جامعه اسلامی به سوی قرآن بود

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۴

این مراسم بطور رسمی با اجرای مجید یراقبافان و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمين سیدمصطفی حسینی آغاز شد. 

حجت الاسلام‌والمسلمين حسینی در ابتدای این مراسم ضمن سلام و تبریک عید سعید مبعث گفت: خدا را شاکر هستیم که خادمان قرآن در ایران توفیق ارایه خدمت این دوره از مسابقات را با ویژگی‌های متمایز داشتند.

وی ادامه داد: امسال پنج رویداد بزرگ اولین دوره مسابقات بانوان، طلاب علوم دینی و قرآنی و دومین دوره روشندلان و همچنین پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزان را در دو بخش دختران و پسران برگزار کردیم. این توفیق و موفقیت بزرگی برای جامعه فرهنگی کشور بود که با یک تعامل و هم‌افزایی بتوانند توانمندی جمهوری اسلامی ایران را نشان دهیم. 

حجت‌الاسلا‌م‌والمسلمين حسینی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم فرصتی بود تا برای حرکت جامعه اسلامی به سوی قرآن و توجه بیشتر مسوولان را شاهد باشیم. 

وی افزود: در عرصه‌های فردی و اجتماعی به برکت قرآن کریم و اهتمام خادمان در وزارت آموزش و پرورش سازمان بهزيستي، مدیریت حوزه‌های قرآنی، اوقاف، صدا و سیما و دیگر نهادها این رویداد خلق شد تا این رویداد مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسینی با اشاره به برگزاری دیگر همایش‌ها در کنار مسابقات قرآنی اظهار داشت: در کنار برگزاری مسابقات، دهمین همایش پژوهش‌های قرآنی و برپایی نمایشگاه بزرگ جانبی و رونمایی محصولات فرهنگی و هنری را داشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به پایان رسید/ تقدیر از برگزیدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..