تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقل‌وانتقالات تابستانی، کابوس تیم اول تبریز

به گزارش افکارنیوز،

محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی در نظر گرفت، نه تنها باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای این تیم در لیگ شانزدهم شد که به نظر می‌رسد در سال آینده نیز گریبان این تیم را بگیرد. محرومیت از جذب بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد تراکتورسازی در نیم فصل دوم نتواند از امید عالیشاه، احمد نوراللهی، هاشم بیگ‌زاده و سجاد شهباززاده استفاده کند و با کمبود بازیکن وحشتناک مواجه شود. همین امر تراکتورسازی را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد اما این پایان کار نیست. قطعا منع جذب بازیکن جدید در تابستان بیشتر به چشم خواهد آمد.

با توجه به اینکه تراکتورسازی برای لیگ هفدهم نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، خیلی‌‌ها امیدشان به حفظ بازیکنان کنونی و البته بها دادن به نفرات جوان برای فصل آینده است. مساله مهم اما چنین است که با بازیکنان کنونی باشگاه از سوی مسئولان هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد انجام نشده است.

در حالی که باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... از حالا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ هفدهم را آغاز کرده‌اند اما مسئولان تراکتورسازی همچنان اقدامی در راستای حفظ بازیکنان کنونی انجام ندادند که همین امر موجب دلخوری بازیکنان شده است. بازیکنانی مانند محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، فرزاد حاتمی و .... نفراتی هستند که یا قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد و یا اینکه برای سال دوم باید با باشگاه توافق کنند اما هنوز هیچ پالس مثبتی از مسئولان باشگاه برای این منظور دریافت نکردند.

نگاهی به مصاحبه‌های بازیکنان تراکتورسازی در روزهای گذشته به خوبی نشان می‌دهد که آنها از عدم توجه مدیران باشگاه به موضوع تمدید قراردادنفرات ناراحت هستند؛ بازیکنانی که خود را به تراکتورسازی مدیون می‌دانند از یک طرف دوست ندارند در این شرایط سخت تیم شان را تنها بگذارند و از طرف دیگر نگران هستند به واسطه صبر بیش از حد پیشنهادهای دیگر خود را از دست بدهند.


موضوع مهمی که شاید باعث شده مدیران تراکتورسازی برای تمدید قرارداد نفرات پا پیش نگذارند، بدهی‌های مالی است. تراکتورسازی از قرارداد های امسال به اعضای تیم حدود 65 درصد پول پرداخت کرده اما مشکل اینجا است تعدادی از بازیکنان مثل خالد شفیعی، ایرانپوریان، آقایی، کیانی، ابراهیمی، حاتمی و... از سال‌های گذشته طلبکار هستند و بدون تسویه حساب این مبالغ حاضر به تمدید قرارداد نیستند.


از سوی دیگر وضعیت امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی نیز نامشخص است؛ خیلی‌ها از جدایی قلعه‌نویی در پایان فینال جام حذفی از تراکتورسازی حرف می‌زنند و شاید سرمربی جدید تراکتورسازی بعضی بازیکنان را نخواهد.
با وجود همه مسائل به نظر می‌رسد، روزهای سختی در انتظار تراکتورسازی و مدیران این باشگاه است. تراکتورسازی که نمی‌تواند در میدان رقابت نقل و انتقالاتی با رقبا سرشاخ شود، برای حضور مقتدرانه در لیگ هفدهم کار دشواری خواهد داشت. خصوصا وقتی که از جمع بازیکنان کنونی نیز برخی از تیم جدا شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقل‌وانتقالات تابستانی، کابوس تیم اول تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..