تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخم مرغ های قهوه ای دردسرساز شدند

این انجمن طی اطلاعیه ای درباره عرضه تخم مرغ های غیربهداشتی در بازار به شهروندان هشدار داد؛ در این اطلاعیه آمده است:بنابر اهمیت فوق العاده مسائل بهداشتی و سلامتی در خصوص تخم مرغ های قهوه ای تحت عناوین محلی، رسمی، دو زرده و غیره؛ از شهروندان تقاضا می شود از خریداری هرگونه تخم مرغ قهوه ای به صورت غیر بسته بندی و یا در بسته بندی های غیر مجاز که فاقد کد بهداشتی دامپزشکی هستند جداً خودداری نمایند.

براساس این گزارش، تخم مرغ های قهوه ای مجاز به مصرف، صرفاً در داخل بسته بندی های دارای پروانه دامپزشکی که در بسته بندی استاندارد و فاقد محتویات کاه، کلش و... و. است، قابلیت خریداری و مصرف دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخم مرغ های قهوه ای دردسرساز شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..