تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چه حال خوبیه» با صدای سامان جلیلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامان جلیلی، دومین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد. این آلبوم «چه حال خوبیه» نام گذاری شده و از 9 قطعه تشکیل شده است.

تمام ملودی‌های این آلبوم را خود سامان جلیلی ساخته است و چهره‌هایی چون کوشان حداد، معین راهبر، هومن آزما، میثم اکبری و شجاعت شفایی نیز تنظیم کننده‌های این آلبوم هستند.

امید علیجانی و شهرام جلیلی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. خرداد 96 تاریخ انتشار آلبوم «چه حال خوبیه» اعلام شده است.

جدیدترین آلبوم سامان جلیلی با موسیقی به روز و اکتیو ساخته شده و سه سال برای تولید آن وقت و انرژی صرف شده است.

جلیلی در سال 93 آلبوم «پرتگاه» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد تا پس از سال‌ها فعالیت زیرزمینی به جرگه خواننده‌های رسمی بازار موسیقی کشور بپیوندد.

دومین آلبوم سامان جلیلی به تهیه‌کنندگی محمد قیامتی تهیه و تولید شده است و کنسرت‌های تهران این خواننده نیز پس از انتشار آلبومش، از سوی محمد قیامتی برگزار خواهد شد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چه حال خوبیه» با صدای سامان جلیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..