تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاداش دو میلیاردی به الهلالی‌ها

کد خبر: ۵۲۰۶۷۰

۱۹۱  بازدید

مسئولان باشگاه الهلال عربستان بابت پاداش صعود به بازیکنان و کادرفنی تیمشان 2میلیون ریال عربستان(2میلیارد تومان)هدیه دادند.

ورزش سه: مسئولان باشگاه الهلال عربستان بابت پاداش صعود به بازیکنان و کادرفنی تیمشان 2میلیون ریال عربستان(2میلیارد تومان)هدیه دادند.

 تیم الهلال عربستان با تسایو خانگی 0-0 برابر پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، پس از این اتفاق باشگاه الهلال به بازیکنان و کادرفنی این تیم2میلیون ریال عربستان(2میلیارد تومان) پاداش داد تا انگیزه ای برای بازی های آینده و مرحله بعد باشد.

تیم الهلال در این فصل نسبت به فصل قبل 10 میلیون ریال بیش تر هزینه کرده است تا بتواند در لیگ خودشان و لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاداش دو میلیاردی به الهلالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..