تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کودکان کار به کودکان کارگری اطلاق می شود که بصورت دائم در مشاغلی مانند کشاورزی، معدن، کارخانه و غیره به خدمت گرفته می شوند. همچنین ممکن است این کودکان در کارهای نامتعارفی مانند استفاده نظامی و تن فروشی مورد استفاده قرار گیرند. 

بنا به آمار سازمان جهانی کار  اگرچه بیشترین تعداد این کودکان در کشورهای جهان سوم بسر می برند اما  آمار این کودکان در کشورهای پیشرفته ای مانند آمریکا نیز قابل توجه است. آمریکا کشوری که در این زمینه از سابقه خوبی برخوردار نیست. در تصاویری که بازگوی تاریخ یک قرن گذشته آمریکا است می توان وضعیت اسفبار کودکان کار در  این کشور را مشاهده کرد. 

از شکارچیان میگو تا کارگران معدن کودکانی هستند که به عنوان کودک کار در آن دوره از تاریخ آمریکا زندگی می کردند. مجموعه این تصاویر بالغ بر 5100 عکس چاپ شده هستند که تعداد 355 عکس بصورت سیاه و سفید بوده و بین سالهای 1908 تا 1924 توسط یک عکاس محقق با نام " لوئیس هاین " تهیه شده اند. 

گفتنی است؛ این مجموعه تصاویر در سال 1954 توسط کمیته ملی کودکان کار آمریکا به کتابخانه کنگره اهدا شد. 

تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری زیر خاکی از کودکان کار در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..