تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ارائه بُن کتاب دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزی

به گزارش افکارنیوز،

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص اختصاص یافتن بُن کتاب دانش‌آموزی امسال به دانش‌آموزان  شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال گذشته بر اساس تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش مبلغی برای خرید بُن کتاب دانش‌آموزی اختصاص داده که این رقم امسال 24 میلیارد تومان است.

وی افزود: این مبلغ شامل 80 هزار بُن کتاب پنجاه هزار تومانی است و صرفا برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است؛ 60 درصد آن معادل 30 هزار تومان توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 40 درصد آن معادل 20 هزار تومان توسط دانش‌آموز پرداخت می‌شود.

علی‌اکبرزاده با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام خرید بُن کتاب دانش‌آموزی تمدید شده است، گفت: مهلت ثبت‌نام از دوم اردیبهشت تا پنجم این ماه بود که تا هشتم ماه اردیبهشت، تمدید شده است.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: علت اختصاص یافتن بُن کتاب دانش‌آموزی به شهرستان‌های تهران، انتقال سریعتر اطلاعات و کم‌برخوردار بودن این مناطق است.

به گزارش فارس، دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران می‌توانند در فرصت باقی‌مانده به وب‌سایت bon.tibf.ir مراجعه و پیش از تکمیل ظرفیت بِن‌ دانش‌آموزی را برای نمایشگاه کتاب خریداری کنند.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران، 13 تا 23 اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ارائه بُن کتاب دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..