تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت آینده به مشکلات معیشتی مردم بیشتر توجه کند

به گزارش افکارنیوز،

آیت الله جنتی صبح امروز در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان با تبریک عید مبعث و نیز حلول ماه شعبان گفت: انشاء‌الله لیاقت بیابیم و از برکات ماه شعبان بهره بیشتری ببریم.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره اجمالی به روند بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری و نیز میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته است. امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری فردی که به صلاح مردم است انتخاب شود.

  وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی و نیز بیکاری جوانان گفت: انشاءالله دولت آینده به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیشتر توجه کند و خداوند مقدر فرماید آنچه خیر و صلاح مردم است، اتفاق بیفتد.  

حضرت آیت الله جنتی در ادامه گفت: داوطلبان باید بکوشند به درد و رنج مردم توجه کنند و منتخب مردم تنها به فکر جریانهای سیاسی نباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت آینده به مشکلات معیشتی مردم بیشتر توجه کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..