تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین امنیت مرزهای روسیه در برابر ناتو با هر اقدام لازم

به گزارش افکارنیوز، به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر گروشکو» (Alexander Grushko) نماینده روسیه در سازمان پیمان  آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در اظهاراتی به توسعه طلبی های اخیر این سازمان در مناطق مرزی کشورش واکنش نشان داد.

نماینده روسیه در ناتو در این باره اعلام کرد: ما برای تأمین منافع امنیتی خود به هر اقدام لازمی دست می زینم. ما شاهد آن هستیم که زیرساخت های ناتو در نزدیکی مرزهایمان در حال گسترش است.

«الکساندر گروشکو» در ادامه تصریح کرد: ناتو در تلاش است تا توان خود را در راستای توسعه طلبی هایش از طریق گسترش شبکه لوجستیکی تداوم بخشد.

لازم به ذکر است، روز گذشته شبکه تلویزیونی «سی اِن اِن» به نقل از یکی از مقامات رسمی آمریکا اعلام کرد که  نیروی هوایی آمریکا جدیدترین جنگنده های خود را به عنوان بخشی از برنامه های این کشور پس از بحران در شرق اوکراین در سال ۲۰۱۴ به نزدیکی مرزهای روسیه گسیل می دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده رادارگریز اف-۳۵ قرار است تا چند روز آینده پروازهای خود را از آسمان انگلیس تا کشور استونی در غرب روسیه آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، ناتو به سرکردگی آمریکا پس از تیره شدن روابط غرب با روسیه به انتقال تجهیزات و ادوات نظامی گسترده ای در حوزه بالتیک (شرق اروپا و غرب روسیه) مبادرت ورزیده است تا از این طریق بتواند به بهانه مقابله با روسیه به سیاست توسعه طلبی خود در این منطقه ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین امنیت مرزهای روسیه در برابر ناتو با هر اقدام لازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..