تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی مسئولان زندگی شاهانه دارند

به گزارش افکارنیوز،

محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف امروز چهارشنبه (7 اردیبهشت ماه 96) در همایش مدیران ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان‌های کشور طی سخنانی، اظهار داشت: ما در عرصه نبرد نظامی کاملاً بیمه شده‌ایم، آن هم به برکت حضور مجاهدان در داخل و خارج کشور.

وی افزود: هیچ خطری کشور را در زمینه نظامی تهدید نمی‌کند و آنهایی که بخواهند با ترساندن مردم رأی جمع کنند رفتاری غیرمسئولانه و فریبکارانه دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف همچنین تصریح کرد: چرا که هیچ قدرتی در دنیا جرأت تعرض به ما را ندارد و در این حوزه هم کسانی این امینت را برای ما ایجاد کردند که به برکت خون شهدا است. در ایجاد این امنیت هم باید گفت که دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و تأثیر زیادی در این زمینه ندارند.

دهقان ادامه داد: خطری که کشور را تهدید می‌کند دور شدن مردم از انقلاب به خاطر مشکلات معیشتی، وضعیت اقتصادی، بیکاری، رکود و بسیاری از مسائل اجتماعی است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بر همین اساس اضافه کرد: خطری که کشور را تهدید می‌کند جدا شدن مردم از مسئولان و زندگی شاهانه مسئولان و ثروت‌های چند صد میلیاردی آنهاست. همچنین این است که مردم می‌بینند یک وزیر دولت با دست خالی وارد حکومت شده و امروز صاحب بیش از صد شرکت خصوصی است و برای خود فرزندان و اقوام نیز چنین ثروت‌هایی دست و پا کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر خطری که کشور را تهدید می‌کند می‌توان به جدا شدن کامل جریان اشرافی از مردم اشاره کرد.

دهقان همچنین مشکل اصلی امروز کشور را مسائل اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: دولت یازدهم در زمینه مسائل اقتصادی کارنامه قابل دفاعی ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف همچنین یکی دیگر از مسائل مهم کشور را در حال حاضر سوءمدیریت خواند و یادآور شد: امروز نیازمند یک مدیر جهادی، خوش سابقه و توانمند هستیم که بتواند همان گونه که در جنگ نظامی دشمن را به زانو در آورده است در زمینه اقتصادی نیز به جنگ بیکاری و رکود و فقر برود.

دهقان در بخش پایانی سخنان خود، تصریح کرد: مردم باور دارند آن کسی که می‌تواند در این نبرد اقتصادی موفق شود، یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد کند و در عین حال دولتی مطلوب مردم را به دنیا نشان دهد آقای قالیباف است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی مسئولان زندگی شاهانه دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..