تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق غیرمنتظره برای پیشکسوت آبی ها

به گزارش افکارنیوز،

فرزاد مجیدی امروز برای پیگیری دریافت مطالباتش به باشگاه استقلال رفت اما ظاهرا پس از چند برخورد و در نهایت عدم ملاقات با مدیرعامل او به بیرون هدایت شده است.

وی درباره حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز بعد ازیک سال به باشگاه رفتم تا مدیرعامل را ببینم اما این آقا 5 دقیقه هم به من وقت نداد. جالب است بعد از 9 سال بازی در استقلال 5 دقیقه هم به من وقت نمی دهند انگار من می خواستم 10 ساعت با آنها جلسه بگذارم. این آقا یک مدیر بی کفایت است که باید از استقلال برود. هواداران فکر نکنند من به خاطر پول این حرف ها می زنم. من قید پولم را هم می زنم. شما می توانید از آقای خاوری مسوول کمپ استقلال بپرسید که سال گذشته من کارتون کارتون آب به کمپ نمی بردم. آیا یک بار فاکتوری به باشگاه استقلال دادم همین الان برادرم فرهاد کلی چک از باشگاه در خانه دارد. برای من این بد است که می گویند وقت نداریم. آخر آقای افتخاری کی هستی که بگویی وقت نداری.

وی افزود: آقای افتخاری اینجا فوتسال نیست. شنیده ام به بچه های استقلال چک خرداد را داده اید این رسم مدیریت است. شما برو لیگ یک مدیریت کن. در این باشگاه  امثال فتح الله زاده، قریب و نظری جویباری بودند که با بازیکنان صحبت می کردند کی در استقلال قبل از دربی اعتصاب می شد. الان منصوریان باید همه کارها را بکند بنده خدا باید به کار فنی هم برسد والله که خوب هم نتیجه گرفته است.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: آقایی که مدیرعامل استقلال هستید بارها گفته اید که اسطوره ات علی پروین و همایون بهزادی است اما بدان که اسطوره ما استقلالی ها مرحوم پورحیدری و حجازی و حسن روشن و علی جباری و فرهاد مجیدی است. ما برای آقای پروین احترام قائل هستیم  اما مدیرعامل استقلال می گوید اسطوره اش پروین و مرحوم بهزادی هستند.

مجیدی در پایان گفت: از آقای سلطانی فر می خواهم سری به باشگاه استقلال بزنند همانطور که پرسپولیس را درست کرد استقلال راهم درست کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق غیرمنتظره برای پیشکسوت آبی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..