تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ZTE یک گوشی 6 اینچی با اندروید 7.1 معرفی کرد

کد خبر: ۵۲۰۶۲۲

۲۰  بازدید

شرکت چینی ZTE گوشی جدیدی به اسم Max XL معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت Full HD مجهز شده و اندروید ۷٫۱٫۱ هم روی آن دیده می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت چینی ZTE گوشی جدیدی به اسم Max XL معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت Full HD مجهز شده و اندروید ۷٫۱٫۱ هم روی آن دیده می‌شود. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی تنها با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

ZTE یک گوشی ۶ اینجی با اندروید ۷٫۱ معرفی کرد 


محصول جدید شرکت ZTE که جزو محصولات ارزان قیمت به حساب می‌آید به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده و از سخت افزار تقریبا خوبی بهره می‌برد.


این تلفن همراه هوشمند به تراشه هشت هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز مجهز شده و ۲ گیگابایت رم دارد. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده و از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی Max XL می‌توانیم به باتری ۳۹۹۰ میلی آمپرساعتی اشاره کنیم. شرکت ZTE روی گوشی جدید خودش از دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این تلفن همراه هوشمند از سنسور تشخیص اثر انگشت و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم بهره می‌برد و به پورت USB Type-C مجهز شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی ارزان قیمت با امکانات مناسب را مشاهده کنید:

ZTE یک گوشی ۶ اینجی با اندروید ۷٫۱ معرفی کرد  ZTE یک گوشی ۶ اینجی با اندروید ۷٫۱ معرفی کرد  ZTE یک گوشی ۶ اینجی با اندروید ۷٫۱ معرفی کرد  ZTE یک گوشی ۶ اینجی با اندروید ۷٫۱ معرفی کرد ZTE یک گوشی ۶ اینجی با اندروید ۷٫۱ معرفی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ZTE یک گوشی 6 اینچی با اندروید 7.1 معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..