تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا گلکسی نوت 8 این شکلی خواهد بود؟

کد خبر: ۵۲۰۶۱۷

۱۵۱  بازدید

سامسونگ تا چند ماه دیگر گوشی گلکسی نوت ۸ را معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد این اتفاق تا قبل از معرفی آیفون جدید رخ می‌دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ تا چند ماه دیگر گوشی گلکسی نوت ۸ را معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد این اتفاق تا قبل از معرفی آیفون جدید رخ می‌دهد. حتی شایعه شده که سامسونگ نمایشگاه IFA 2017 را برای معرفی نوت جدید در نظر گرفته است. البته که سامسونگ در طراحی گلکسی اس ۸ سنگ تمام گذاشت و گوشی بسیار زیبایی را راهی بازار کرد. همین موضوع باعث شده که این سوال به وجود بیاید که آیا این شرکت کره‌ای می‌تواند نوت ۸ را زیباتر از گلکسی اس ۸ طراحی کند ؟ این سوال باعث شد که طراحی به اسم Muhsin M. Belaal Auckburaully  با توجه به احتمالات موجود گوشی نوت ۸ را طراحی کند.
 
آیا گلکسی نوت ۸ این شکلی خواهد بود؟

در این ویدیو می‌توانید گلکسی نوت ۸ را از زاویه‌های مختلف مشاهده کنید. براساس شایعات این گوشی دوربین دوتایی دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم به زیر دوربین دوتایی انتقال پیدا کرده است. حتی گفته شده که نوت جدید یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با کیفیت QHD+، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین شاید این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی کند و قطعا پورت USB Type-C خواهد داشت. آیا گلکسی نوت ۸ این شکلی خواهد بود؟  آیا گلکسی نوت ۸ این شکلی خواهد بود؟  آیا گلکسی نوت ۸ این شکلی خواهد بود؟  آیا گلکسی نوت ۸ این شکلی خواهد بود؟ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا گلکسی نوت 8 این شکلی خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..