تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه تروریستی بودن حزب الله را رد کرد

کد خبر: ۵۲۰۶۱۶

۱۰۷  بازدید

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور حزب الله لبنان را یک سازمان تروریستی نمی داند، بلکه برای مبارزه با تروریسم در سوریه همکاری نیز می کند.

خبرگزاری ایرنا: وزیرامورخارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که ایران و حزب الله با دعوت مقام های سوریه در این کشور حضور دارند.

پایگاه خبری رادیو روسی اسپوتنیک نوشت: لاوروف گفت که ما حزب الله را سازمانی تروریستی نمی دانیم. آنها نیز همانند سایر نیروهای حاضر در سوریه و نیروهای روسیه، به درخواست مقامات سوریه در این کشور حضور دارند.

وی همچنین افزود: ما از مواضع عربستان سعودی و اینکه روش های ما متفاوت است، آگاهی داریم، اما برای حل وفصل بحران سوریه لازم است همه بدون استثنا از جمله نیروها و احزابی که بر این کشور تاثیرگذارند، با یکدیگر مشارکت و همکاری کنند.

وزیر امور خارجه روسیه دوم اردیبهشت ماه نیز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد کشورهای غربی به مبارزه واقعی با گروههای تروریستی در سوریه، گفت: مسکو، تهران و حزب الله حامی دمشق برای مبارزه با تروریسم هستند.

لاوروف افزود که ارتش سوریه با حمایت نیروی هوافضای روسیه، مستشاری نظامی ایران و اعضای جنبش حزب الله لبنان بنا به درخواست دمشق به مبارزه با تروریسم ضدسوری کمک می کنند.

اجرای راهبرد چند کشور غربی-عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا که در برگیرنده سرنگونی حکومت بشار اسد در طول شش ماه بود، هر چند شکست خورد، ولی حمایت های اطلاعاتی، مالی و تسلیحانی از دهها گروه تروریستی که همچنان ادامه دارد، سوریه را در حدود شش سال گذشته به ویرانی کشانده، جان دهها هزار غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان را گرفته، میلیون ها آواره برجای گذاشته و از سوی دیگر، دامنه این فجایع عراق را نیز در بحران فرو برده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه تروریستی بودن حزب الله را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..