تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی مرکز تحقیقات امنیت سایبری در دانشگاه کاردیف

راه‌اندازی مرکز تحقیقات امنیت سایبری در دانشگاه کاردیف

فناوری اطلاعات > اینترنت - دانشگاه کاردیف و ایرباس با کمک هم اولین مرکز تحقیقات امنیت سایبری را که در نوع خود در اروپا منحصربفرد است، راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه جدید با سرمایه اهدایی 1 میلیون پوندی در مدرسه علوم کامپیوتر دانشگاه راه‌اندازی شده است تا بتوان به‌صورت لحظه‌ای چاره‌جویی‌های آنلاین علیه هر نوع حمله سایبری در اختیار مراکز آی تی قرار داد.

تمرکز روی یادگیری ماشین، آنالیز دیتا و هوش مصنوعی برای شکار و ردیابی حملات سایبری به گفته پروفسور «کولین ریوردان» قائم‌مقام دانشگاه کاردیف در این پروژه تعریف‌شده است تا شبکه‌های آی تی در سطح ملی مورد محافظت و پشتیبانی قرار گیرد.

برنامه‌های مطالعاتی جامع در سطح آکادمیک نیز در این مرکز تعریف‌شده است تا بتوان مباحثی مانند شناسایی رفتارهای پرخطر سایبری را برای تصمیم گیران سیاسی در آینده آماده کرد.


 
5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی مرکز تحقیقات امنیت سایبری در دانشگاه کاردیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..