تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملکه زیبای 27 ساله را با اسید سوزاندند!

زنی که قربانی اسیدپاشی شده بود در یک برنامه تلویزیونی دست به کار عجیبی زد

به گزارش شمانیوز: اسید پاشی به ملکه زیبایی ,زنی27 ساله به نام جسیکا نوتارو که زمانی مقام ملکه زیبایی را در یک مسابقه ایتالیایی کسب کرده بود و مدتی پیش نامزدش روی صورت او اسید پاشیده بود، در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و ضمن اظهاراتی درباره این حادثه دلخراش، جلوی دوربین پارچه ای را که روی صورتش بسته بود کنار زد
تا همه با چشمان خود ببینند که نامزدش چه بر سر او آورده است و گفت: این عشق نیست.

جسیکا نوتارو که بینایی یکی از چشمانش را از دست داده است در ادامه توضیح داد که سال گذشته از نامزدش جدا شده بود، متوجه شد که از طرف او تعقیب می شود، تا اینکه یک روز این حادثه رخ داد که البته در حالیکه مرد مجرم در بازداشت است کاملا هرگونه دخالت در این حادثه اسیدپاشی را رد کرده و قبول ندارد.

حضور این زن جوان در برنامه زنده تلویزیونی یاد آور حادثه تلخی شبیه به این بود که برای یک وکیل ایتالیایی در سال 2013 اتفاق افتاد. وکیلی به نام لوسیا آنی بالی که او هم توسط دو نفر که از طرف نامزد سابقش برای گرفتن انتقام استخدام شده بودند، قربانی یک حادثه اسیدپاشی شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملکه زیبای 27 ساله را با اسید سوزاندند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..