تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه‌های قاری نوجوان ایرانی از کلاس‌های قرآنی مدارس

گلایه‌های قاری نوجوان ایرانی از کلاس‌های قرآنی مدارسمعصومه حمیدی قاری نوجوان ایرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور خود و سطح تدریس قرآنی در مدارس گفت: متاسفانه یک سری از معلمان قرآنی ما در مقاطع تحصیلی مدارس روخوانی صحیح را هم نمی‌توانند انجام بدهند، وقتی این دبیران خود با قرآن مأنوس نیستند، چگونه می‌توانند شاگردان خود را به انس با قرآن ترغیب کنند.

وی افزود: الحمدالله من پدر، مادر و مربیانی داشتم که در این عرصه همراه و مشوق من بودند، اما متاسفانه معلمان قرآنی و دینی درک درستی از این دو درس ندارند و بچه‌ها نیز دو ساعت این دروس را جدی نمی‌گیرند.

قاری ممتاز ایرانی در ادامه با توجه به حضور خود در سی‌وچهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، درخصوص توصیه خود به همسلان خود بیان کرد: من از بچگی با قرآن مانوس بودم و به طور جدی تلاوت قرآن را از چهار سال پیش از سر گرفته‌ام، قرآن هم ثروت دنیا است و هم آخرت، بنده نمی‌گویم که در صفحات مجازی نیستم، اما اگر حضوری هم است برای تبادل اطلاعات قرآنی است. من به همه همسلان خودم توصیه می‌کنم؛ در حد امکان روزی یک صفحه قرآن را با معنی بخوانند، این روخوانی هم در تحصیل و هم در زندگی آرامش خاصی را به همراه دارد.

وی از هدف حضور خود در این رویداد قرآنی اظهار داشت: هدف بنده از حضور در مسابقات، جذب مستمع قرآنی است، خیلی از قاریان ما برای قرائت خود خیلی درگیر مسائل فنی می‌شوند و آن صوت دلنشین را از یاد می‌برند، تمام تلاش و هدف من این است طوری قرآن بخوانیم که مستمعین ما جذب قرآن شوند و تلاوتی دلنشین و تاثیرگذار داشته باشیم.

حمیدی، قاری دانش‌آموز ایرانی در پایان با اشاره به ارزیابی مسابقات و سطح قاریان دیگر ملل خاطرنشان کرد: تلاوت دیگر کشورها هم خوب بود و استعدادهای قرآنی بسیاری وجود دارد که اگر راهنمایی برای پیشرفت داشته باشند به خوبی رشد می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه‌های قاری نوجوان ایرانی از کلاس‌های قرآنی مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..