تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگفتی‌سازی یک فیلم مستند در جدول فروش جهانی

شگفتی‌سازی یک فیلم مستند در جدول فروش جهانیبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدول فروش این هفته بسیار شبیه به هفته گذشته است؛ طوری که سه فیلم بالای جدول همان سه فیلم هفته گذشته هستند. «سرنوشت خشن» جدیدترین فیلم از سری محبوب «سریع و خشن»، برای دومین هفته‌ی پیاپی در صدر باکس آفیس سینماهای ایالات متحده (و البته جهان) قرار گرفت. 

این فیلم با فروش 38 میلیون دلاری در هفته دوم اکرانش توانست مجموع فروش داخلی خود را به مرز 163 میلیون دلار برساند. ولی این فروش بین‌المللی بود که همانند هفته گذشته، پرچم این فیلم را در میان دیگر عناوین بالا بُرد؛ فروش 163 میلیون دلاری «سرنوشت خشن» در 65 بازار جهانی سبب شد تا رقم کلی آن به 908 میلیون دلار برسد و این یعنی  که یک فیلم طی دو هفته تا نزدیکی‌های رقم یک میلیون دلار رسیده و تا هفته آینده به راحتی از این مرز عبور خواهد کرد.

انیمیشن «بچه رئیس» هم مثل هفته گذشته در جایگاه دوم جدول فروش باقی ماند. «بچه رئیس» با فروش 12 میلیون دلاری در این هفته، توانست مجموع درآمد خود را به 350 میلیون دلار برساند...

و البته «دیو و دلبر» مثل «بچه رئیس» همچنان اجرای قدرتمندی از خودش نمایش می‌دهد؛ «دیو و دلبر» با کاهش فروش ناچیز 28 درصدی نسبت به هفته گذشته در جایگاه سوم جدول باقی ماند. در حال حاضر فروش کلی این بازسازی جنجال برانگیز از فورک لور «دیو و دلبر» یک میلیارد و صد میلیون دلار است.

اما به فیلم‌های جدید که برسیم، با نام یک مستند برخورد خواهیم کرد واین برای ما واقعاً باید جالب باشد که ببینیم در قلب سینمای قصه‌گو و پرخرج جهان، چنین اتفاقی می‌افتد. «متولد چین» محبوب‌ترین عنوان جدید این هفته بود و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. این مستند که یک روز پیش از روز جهانی زمین (22 آوریل) در سینماهای ایالات متحده به نمایش درآمد، فروش 5 میلیون دلاری را در هفته نخست اکران خود شاهد بود، در بیش از 1500 سینما به اکران درآمده است و با بازخوردهای خوبی از سوی مردم همراه بوده. این فیلم تا اینجای کار فروشی 15 میلیون دلاری را به نام خود کرده است.

فیلم «Going in Style» هم به نظر می‌رسد در این هفته آخرین زورهای خود را زده باشد. ظاهراً نیروی جوانی ستارگانی مثل دواین جانسن و وین دیزل در قسمت هشتم «سریع و خشن» بر کهن‌سالانی از قبیل مایکل کین و مورگان فریمن غالب شده است. این عنوان که با بودجه 25 میلیون دلاری تهیه و تولید شد، تا به اینجا فروشی 50 میلیون دلاری داشته است.

این هفته منتظر اکران چه فیلمی باشیم؟

فیلم «دایره» با هنرنمایی اما واتسن و تام هنکس که بر اساس رمانی با همین نام اثر دیو اگرز ساخته شده است این هفته ابتدا در جشنواره فیلم ترایبکا (در نیویورک) و پس از آن در بیش از 2800 سالن سینمای آمریکای شمالی روی پرده‌ها خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگفتی‌سازی یک فیلم مستند در جدول فروش جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..