تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246) مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در زیر دیدن کنید و از آخرین اخبار ستاره را باخبر شوید. بالاخره سفر پاریسمان که با تور اینستاگرامی «آرمین سفر» انجام گرفته بود با این بای بای به اتمام رسید و از فردا در وطن خود ما در خدمت تان هستیم. واقعا سفر خیلی خوبی بود، خیلی بهمان خوش گذشت امیدواریم آرمین باز هم از این تورهای اروپایی برگزار کند.

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)

بهرام بیضایی و بهروز وثوقی یا چگونه نخبه هاي فرهنگی را فراری می‌دهیم؟ یا چگونه حضورشان حسرت می‌شود؟ یا کاش ایران برای همه ي ایرانیان بود!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)

سلفی افتر ورزش گلاره عباسی در یکی از باشگاه هاي ورزشی شمال استان تهران. جان؟ از کجا فهمیدیم افتر ورزش هست؟ خب یک نگاه به چهره فرد کاملا اثبات می کند که قبل از ورود به باشگاه هست یا پس از خروج از آن!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)

تنمان لرزید وقتی این سلفی عارف را در صفحه خودش دیدیم. گویا صفحه عارف لرستانی نازنین من بعد به دست همسر عزیزش اداره خواهد شد. روحش خوشحال و یادش گرامی.

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)دل رنجیده ي کی بودی تو؟ این رنجش به لیگ فوتبال روسیه که ارتباطی ندارد خدایی ناکرده؟
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)تبریک بی پایان به بانو گلاب آدینه که برترین بازیگر زن جشنواره فیلم پکن شدند و آن گونه آراسته و شیک جایزه آن را دریافت کردند. جایزه اي که برای بازی ایشان در فیلم سینمایی آبجی بوده هست. تبریک به سینمای کشور ایران.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)خاطره بازی پیام صالحی با این عکس قدیمی در کنار محمدرضا گلزار مربوط به روزهای ابتدایی تاسیس گروه آریان. رضا از آریان روی بیلبورد همت رفت و از بیلبورد توسطِ ایرج قادری به سینما آمد و ستاره شد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)چند روز پیش با خودم فکر می کردم که موبایل هاي تاشو و کشویی مگر هنوز مشتری دارند که تولیدشان ادامه دارد؟ که با این عکس نرگس آبیار مواجه شدم.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)سلفی برزو ارجمند و شهرام عبدلی در پشت صحنه سریال “سر دلبران” که در یزد در حال فیلم برداری هست.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)نمی دانم در یزد چه خبر هست، آن هم در این زل گرما که اینهمه بازیگر و چهره این روز ها عکس هایشان از این شهر جذاب آپلود میشود. تا آنجایی که می دانم در این ایام هیچ مراسم و جشنواره اي هم در این شهر نداریم.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)فاطمه گودرزی به آرایشگاه رفته بود که پس از آن تا تنورِ داغ بود این عکس را به اینستاگرامش چسباند.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)عجب عکسی عمو خسروی نازنین که یاد و خاطرش همواره برای ما عاشقان سینما زنده هست با تیپ جذاب دهه شصتی اش در یکی از شب هایي که دیگر هیچگاه تکرار نشدند، چون عمو خسرو رفت و دیگر هیچگاه همانندش نیامد و نخواهد آمد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)فصل دوم سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت که فصل اول آن مفید از آب درآمد و مورد استقبال مردم قرار گرفت روز قبل با حضور تمامی عوامل استارت خورد تا انتظار برای پخش این سریال به روزهای آخر خود برسد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)گشت و گذار وطنی سینا حجازی خواننده دوست داشتنی کشورمون. به ولله ستاره تویی ولله چاره تویی اونی که خوشبختت میکنه به ولله آره تویی!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)کار و بار شاهرخ استخری مفید گرفته و شعبه اخیر فروشگاه زیور آلات اش را در مشهد افتتاح کرده هست.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)عکسی جذاب از آتیلا و دختر زیبایش جانان خانم در سواحل گرم و نرم کشور ترکیه. آتیلا جان تا می تواني از حضور در ترکیه لذت ببر، چون با روندی که اردوغان در پیش گرفته همین روزهاست که همراه ترکیه اي ها برای تماشای کنسرت به سالن میلاد برویم!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)سلفی روزبه نعمت اللهی و امیر نوری در بهار دلتنگی در کافه ي روزبه. کلا هدف از هنرمند شدن و انجام فعالیت هاي هنری این هست که به شهرت و نان و نوایی برسی و بلافاصله شغل دوم ات «که اکثراً یک رستوران و یا کافه هست» را راه بیاندازی.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)یادی می‌کنیم از عزیزی که گویا این روزها از یادها رفته هست. صدای گرم و زیبای مرتضی پاشایی در این ایام خیلی کمتر از قبل به گوش می خورد کهِ این ذات تابع الزمان و جوگیر بودن ایرانی ها را نشان می دهد. نه آن بلبشویی که هنگام کوچ مرتضی به راه انداختیم و نه این بی مهریِ تلخ. دلمان برای مرتضی تنگ شده، وقتی که با بدنی کبود روی سن میرفت و عاشقانه دردهایش را آواز می کرد انتظار این فراموش شدن را نداشت. روحش خوشحال.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)مهسا کرامتی و همسرش در کنار شبنم قلیخانی، محمد حاتمی و دوست عزیزشان در حاشیه یک نمایش این عکس یادگاری را گرفتند.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)سلفی امیر کربلایی زاده در کنار شقایق دهقان، مهراب قاسمخانی و امیر ژوله در پشت صحنه برنامه خندوانه. بنظر می‌آید رامبد برای تنفس منصوعی به برنامه در اغمایش باز به استندآپِ این عزیزان روی آورده هست.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)سلفی حسین مهری با ژستی که میتوانست یک ژست مفید برای شعار تبلیغاتی بعضی عزیزان رد صلاحیت شده باشد. «من درختم»
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)رضا شیری و شیث رضایی و هزاران حرف ناگفته اي که نه شما دانید و نه من! تنها چیزی که ما می بینیم آن چیپس و ماستی هست که رضا شیری برای شیث لقمه کرده. امیدواریم تا آخرش با هم مفید باشند! از مقابل کپشنِ زیر عکس «یه شب سخت» بی تفاوت عبور می‌کنیم.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)پژمان بازغی و خانواده عزیزش در حاشیه یک مراسم که بنظر می‌آید بازدید از یک گالری باشد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)پرویز خان پرستویی برای تماشای یکی از فیلم ها به جشنواره جهانی فیلم فجر رفته بودند. در طول ساعاتی که جناب پرستویی در چارسو حضور داشتند تمامی عوامل و مسئولین برگزاری حواسشان به تمامی جزئیات و حواشی مراسم بود تا خدایی ناکرده موضوعی سبب بغض و یا صدور بیانیه از جانب آقای پرستویی نشود.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)مثلا الآن می خواهي خاص و متفاوت جلوه کنی؟!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)کدام روز مفید؟ بنده خدا را عاصی کردی نتوانستی یک فیلم را در تلفن همراه نگهداری تا پخش نشود و حالا از بی وفایی حرف می زنی؟!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)محمد رحمانیان، وقتی متوجه تعداد سینماهایی که فیلم بدون کارگردان و خزعبل «سه بیگانه» را پخش می‌کنند میشود و آن را با تعداد سینماهایی که فیلم بی نقص خودش «سینما نیمکت» را پخش کردند مقایسه می‌کند.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)محمد بنا به رد صلاحیت شدن علیرضا دبیر در کنار سایر ورزشکاران شورای شهر برای دور بعدی انتخابات شوراها، واکنش نشان داد. انصافاً هم ردیف قرار دادن علیرضا با سایر ورزشکارانِ متخصص در امور مربوط به شاخ بز، کمی بی انصافی هست. نکته دیدنی اینجاست که یکی از ورزشکارانِ شورا که در این مدت اکثر از فعالیت در شورای شهر در سینما و تلویزیون هنرنمایی کرده، تایید صلاحیت شده هست!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)احسان کرمی، مدل برند لامبورگینی در ایران. گرچه در این عکس هیچ اثری از محصولاتِ این برند نمی بینیم، ولی خب چون احسان گفته، حتما آن گونه هست و قبول می کنیم که عکس برای این برند هست!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)دیبا خانم زاهدی در حاشیه مراسم پخش خصوصی فیلم «نقطه کور» که روز قبل در پردیس ملت برگزار شد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)بانو معتمد آریا در روز سوم جشنواره جهانی فیلم فجر در مجتمع چارسو.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)سه چیز در این جهان پایانی ندارد.

جهان هستی، حماقت بشر و خارجگردی هاي لیلا بلوکات. گرچه در مورد اولی و دومی خیلی مطمئن نیستم!

– آلبرت اینشتین پس از عضویت در اینستاگرام
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)علیرام نورایی و رفقا در حال رفتن به دعوا.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)عکس یادگاری ونوس کانلی در کنار استاد بهرام ابراهیمی و امیر خان دژاکام، دو تن از اساتید ارزشمند تئاتر.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)میترا حجار پس از تماشای نمایش عزیزان، این عکس را در کنار شبنم فرشادجو و مونا فرجاد گرفت.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)استاد محمد رحمانیان، این بار پس از تماشای تئاترِ بالا!
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)و نوشابه اي که خاطره حاتمی برای ستاره پسیانی در اینستاگرامش باز کرد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)عکسی دیدنی از یکتا ناصر و همسرش به همراه سوفیا کوچولو که بسیار شبیه مادرش هست.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)روز قبل تالار وحدت میزبان مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد علی معلم بود که با حضور هنرمندان و چهره هاي معروف قابل توجهی برگزار شد. مصطفی زمانی در حال ورود به تالار.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)کوروش تهامی و همسرش مانند همۀ وقت} ارادت خود به علی معلم را اثبات کردند.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)شهاب حسینی هم به این مراسم یادبود آمد.مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)شیلا خداد و همسر محترمش در تالار وحدت. فریدون جیرانی هم در پس عکس قابل تشخیص هست.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)آنا نعمتی در تالار وحدت در بین عکس هایي زنده از مرد همۀ وقت} خوشپوش سینما.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)استاد علی نصیریان هم برای حضور در مراسم یادبود آقای معلم خود را به پل حافظ رسانده بودند. عکسهای مربوط به این مراسم خیلی چندان بودند که به این چند مورد بسنده کردیم.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)عزیزانی که نامشان در زیر عکس آمده و نیازی به معرفی ندارند.انشاالله روزهای خوبی پیش رویتان باشد.
مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)

مطالب مرتبط :

مجله خبری داغ از بازیگران و هنرمندان مشهور «245»

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی «244»

عکس بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «243»

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «242»

عکسهای بازیگران و ناراحتی از غم مرگ عارف لرستانی «241»

عکس های بازیگران در سوگ عارف لرستانی «240»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی (246)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..