تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آداب و رسوم بچه داری در فرهنگ های مختلف سراسر جهان!+تصاویر

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری , در هر کشوری پدر و مادرها شیوه خاص خودشون رو در تربیت و بزرگ کردن بچه ها دارن. اما یک نکته مشترک در همه اونها هست و اون هم اینه که همیشه بهترین ها رو برای بچه هاشون میخوان. بیایید با رسوم جالب بچه داری در فرهنگ های مختلف آشنا بشیم.

آداب و رسوم بچه داری در موریتانی

در موریتانی والدین روی صورت کودک تف می کنند

مردم قوم ولوف در موریتانی روی صورت کودکشان تف می کنند به اعتقاد آن ها آب دهان می تواند کلمات را حفظ کند. بنابراین روی صورت کودک تف می کنند تا دعای خیرشان برای همیشه به آن ها بچسبد. مادرها روی صورت و پدرها در گوش کودک این کار را می کنند و بعد بزاق را روی سر کودک پخش می کنند تا مطمئن شوند که زندگی پر برکتی را ادامه خواهند داد.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری نروژی ها

نروژی ها اجازه می دهند کودکشان در محیط بیرون در دمای زیر صفر بخوابند

در کشورهای شمالی هنگامی که والدین به رستوران به صرف غذا یا قهوه می روند کودکشان را بیرون رستوران در کالسکه رها می کنند. به اعتقاد آن ها با این کار می توان مقاومت کودک به بیماری را بالا برد.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در کنیا

در کنیا مادرها به چشم کودک نگاه نمی کنند

در کنیا مادرها زمانی که کودک به چشم آن ها نگاه می کند چشم ها را از او بر می گردانند. آن ها با این کار به کودک یاد می دهند که نباید دنبال توجه زیاد باشند.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در ویتنام

والدین ویتنامی با سوت زدن دستور رفتن به توالت می دهند

در ویتنام والدین از بدو تولد کودک زمان دستشویی کردن او سوت می زنند. از ۹ ماهگی به بعد کودک تشخیص می دهد که صدای سوت نشانه رفتن به توالت است.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در قبیله مایان

زنان قبیله مایان کودکشان را در آب یخ حمام می کنند

کودکان قبیله مایان قبل از خواب در آب یخ حمام می شوند. دلیل این کار حفظ کودک از گرما و برخورداری از سلامت است.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در فنلاند

کودکان فنلاندی در جعبه های مقوایی می خوابند

یکی از سنت های فنلاندی ها برای کودک تازه متولد شده فراهم کردن یک جعبه مقوایی است که داخلش پر از وسائل ضروری و مفید است. داخل آن یک تشک نرم قرار دارد بنابراین به عنوان اولین رختخواب برای کودک در نظر گرفته می شود.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در ژاپن

کودکان ژاپنی همه چیز می خورند و هیچوقت چاق نمی شوند

غذای کودک برای والدین ژاپنی اهمیت زیادی دارد. بنابراین بیشتر غذای گیاهی سرشار از مواد مغذی به کودک می دهند.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در دانمارک

کودکان دانمارکی پستانک های خود را به درخت آویزان می کنند

در دانمارک زمانی که کودکان پا به ۳ سالگی می گذارند پستانک های خود را به شاخه های یک درخت خاص آویزان می کنند تا برای همیشه با آن خداحافظی کنند.

آداب و رسوم بچه داری

آداب و رسوم بچه داری در ارمنستان

کودکان ارمنی حرفه خود را از کودکی انتخاب می کنند

ارمنی ها در یک مراسم خاص زمانی که اولین دندان کودک در می آید انواع اسباب بازی ها را در مقابل کودک می چینند. سپس با انتخاب اولین اسباب بازی آینده او را پیش بینی می کنند. کتاب بازگوی محقق، پول سمبل بانکداری، و چاقو نشان دهنده این است که کودک در آینده پزشک می شود.

آداب و رسوم بچه داری

بدونیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آداب و رسوم بچه داری در فرهنگ های مختلف سراسر جهان!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..